گیاه ادنیوم

چهار شنبه 22 آبان 1398 1494 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

ادنیوم گیاهی با ساقه های گوشتی و آبدار که در زمان بلوغ و در فواصل خاصی از رشد به گل مینشیند درفیلیپین بهش اسب صحرا میگن.این گیاه بخاطرشکل وفرم جالب ومنحصر به فردش و همینطور گلهای زیباو رنگی که داره محبوبیت بسیارزیادی پیدا کرده. اما بهتره توجه کنید که این گیاه شبره سمی داره  پس اگه گیاه آدنیوم دارید و تصمیم به هرس کردن این گیاه دارید، یادتون نره از دستکش استفاده کنید. گیاه آدنیوم بخاطر نحوه رشد و شکل برگها مورد بسیار مناسبی برای پرورش بن سای برای علاقه مندان این گیاه هست.برگهای آدنیوم پهن و چرمی هستند و تنه گیاه حالت خاص و جالبی داره. یکی از دلایل جالب بودن این گیاه کلفت و قطور بودن تنه گیاه هست.

به آدنیوم ها چه میزان آب بدهیم⁉️

از اونجایی که این گیاه هم مثل کاکتوسها آب رو درون بافتهای خودش ذخیره میکنه پس میزان نیازش به آب هم مثل کاکتوسهاست.

یعنی باید صبر کنید تا زمانیکه سطح خاک تا عمق سه سانتی متری خشک بشه و بعد از اون به گیاه آب بدید. یادتون باشه اگه به آدنیوم بیش از حد آب بدید مثل کاکتوسها ریشه و ساقه گیاه به سرعت پوسیده میشه و گیاه به سرعت از بین میره. درسته که آبدهی زیاد به گیاه باعث پوسیدگی گیاه میشه اما خشکی خاک گیاه هم باعث رکود و عدم گلدهی گیاه خواهد شد و همینطور تنه گیاه چروکیده و خشک میشه و به دنبال اون برگهای آدنیوم خواهد ریخت.

اگه میگم نور آفتاب رو به گیاهتون برسونید منطورم نور آفتاب کم جون زمستونه نه آفتاب پر قدرت و سوزان تابستون. پس شما در فصل تابستان آدنیومتون رو با کمی فاصله از پنجره جنوبی قرار بدید، بطوری که یکی دوساعت آفتاب به گیاه برسه و در ادامه ی روز هم نور غیر مستقیم رو داشته باشه. 

که در واقع به این شرایط مکانی، سایه آفتاب میگن. این شرایط بهترین موقعیت برای آدنیوم در فصل تابستان هست. 

یادتون باشه این گیاه هرچقدر بزرگتر باشه، نیاز نوری بیشتری خواهد داشت. در ضمن با قرار دادن آدنیوم پشت پنجره گیاه به مرورزمان به سمت آفتاب متمایل میشه. پس شما برای جلوگیری از کج شدن گیاه هر هفته گیاه رو 45 درجه بچرخونید.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه ادنیومگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز11/13/2019ادنیوم گیاهی با ساقه های گوشتی و آبدار که در زمان بلوغ و در فواصل خاصی از رشد به گل مینشیند درفیلیپی... ادنیوم گیاهی با ساقه های گوشتی و آبدار که در زمان بلوغ و در فواصل خاصی از رشد به گل مینشیند درفیلیپین بهش اسب صحرا میگن.این گیاه بخاطرشکل وفرم جالب ومنحصر به فردش و همینطور گلهای زیباو رنگی که داره محبوبیت بسیارزیادی پیدا کرده. اما بهتره توجه کنید که این گیاه شبره سمی داره  پس اگه گیاه آدنیوم دارید و تصمیم به هرس کردن این گیاه دارید، یادتون نره از دستکش استفاده کنید. گیاه آدنیوم بخاطر نحوه رشد و شکل برگها مورد بسیار مناسبی برای پرورش بن سای برای علاقه مندان این گیاه هست.برگهای آدنیوم پهن و چرمی هستند و تنه گیاه حالت خاص و جالبی داره. یکی از دلایل جالب بودن این گیاه کلفت و قطور بودن تنه گیاه هست.به آدنیوم ها چه میزان آب بدهیم⁉️از اونجایی که این گیاه هم مثل کاکتوسها آب رو درون بافتهای خودش ذخیره میکنه پس میزان نیازش به آب هم مثل کاکتوسهاست.یعنی باید صبر کنید تا زمانیکه سطح خاک تا عمق سه سانتی متری خشک بشه و بعد از اون به گیاه آب بدید. یادتون باشه اگه به آدنیوم بیش از حد آب بدید مثل کاکتوسها ریشه و ساقه گیاه به سرعت پوسیده میشه و گیاه به سرعت از بین میره. درسته که آبدهی زیاد به گیاه باعث پوسیدگی گیاه میشه اما خشکی خاک گیاه هم باعث رکود و عدم گلدهی گیاه خواهد شد و همینطور تنه گیاه چروکیده و خشک میشه و به دنبال اون برگهای آدنیوم خواهد ریخت.اگه میگم نور آفتاب رو به گیاهتون برسونید منطورم نور آفتاب کم جون زمستونه نه آفتاب پر قدرت و سوزان تابستون. پس شما در فصل تابستان آدنیومتون رو با کمی فاصله از پنجره جنوبی قرار بدید، بطوری که یکی دوساعت آفتاب به گیاه برسه و در ادامه ی روز هم نور غیر مستقیم رو داشته باشه. که در واقع به این شرایط مکانی، سایه آفتاب میگن. این شرایط بهترین موقعیت برای آدنیوم در فصل تابستان هست. یادتون باشه این گیاه هرچقدر بزرگتر باشه، نیاز نوری بیشتری خواهد داشت. در ضمن با قرار دادن آدنیوم پشت پنجره گیاه به مرورزمان به سمت آفتاب متمایل میشه. پس شما برای جلوگیری از کج شدن گیاه هر هفته گیاه رو 45 درجه بچرخونید.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید