شرایط نگهداری نخل ماداگاسکار

یکشنبه 29 دی 1398 1702 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

در واقع نخل ماداگاسکار نخل نیست بلکه به دلیل شباهتی که با یکی از گونه های نخل دارد به این اسم مشهور است. یکی از گونه های معروف نخل ماداگاسکار Pachypodium lamerei به دلیل اینکه شکل ظاهری آن و همچنین آسان بودن پرورش آن می توانیم به راحتی این نخل را در خانه نگهداری کنیم.

نخل ماداگاسکار دارای تیغ های بلندی هستند که طول آنها به 6 سانتیمتر هم می رسد. شما می توانید گل های نخل را در اوایل بهار به رنگ سفید مشاهده کنید البته برگ های آن در اواخر پاییز و در کل زمستان از پایین زرد می شود و ریزش می کند که این حالت را طبیعی می گویند. اگر شما تمام شرایط را برای رشد این گیاه محیا کنید، در طی یک سال به طول آن حدود 30 سانتیمتر افزوده می شود. الان از خودتان می پرسید ک نشانه های شرایط مناسب این گیاه چیست؟ در جواب می گوییم که اگر جوانه های گل شروع به شکل گیری کردند نشان از شرایط رشد ایده آل آن است.

روش آبیاری نخل ماداگاسکار:

تقریبا هر 7 تا 10 روز این گیاه احتیاج به آبیاری دارد و در طول زمستان هم می توانید فواصل آبیاری آن را بیشتر کنید و باید به حدی آن را آبیاری کنید که از خشکی کامل خاک جلوگیری شود

نور:

می توان گفت نخل ماداگاسکار نور مستقیم آفتاب را در حد 6 ساعت دوست دارد. و اگر نمی توانید آن را در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دهید، می توان آن را در کنار یک پنجره کاملا پر نور قرار داد.

دما:

دمای مناسب برای این گیاه 15 تا 29 درجه سانتیگراد است

خاک مناسب:

خاک مناسب برای نخل ماداگاسکار ترکیبی از 60 درصد ماسه، 30 درصد پیت ماس و 10 درصد ورمی کمپوست می باشد


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

شرایط نگهداری نخل ماداگاسکارگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز1/19/2020در واقع نخل ماداگاسکار نخل نیست بلکه به دلیل شباهتی که با یکی از گونه های نخل دارد به این اسم مشهور ... در واقع نخل ماداگاسکار نخل نیست بلکه به دلیل شباهتی که با یکی از گونه های نخل دارد به این اسم مشهور است. یکی از گونه های معروف نخل ماداگاسکار Pachypodium lamerei به دلیل اینکه شکل ظاهری آن و همچنین آسان بودن پرورش آن می توانیم به راحتی این نخل را در خانه نگهداری کنیم.نخل ماداگاسکار دارای تیغ های بلندی هستند که طول آنها به 6 سانتیمتر هم می رسد. شما می توانید گل های نخل را در اوایل بهار به رنگ سفید مشاهده کنید البته برگ های آن در اواخر پاییز و در کل زمستان از پایین زرد می شود و ریزش می کند که این حالت را طبیعی می گویند. اگر شما تمام شرایط را برای رشد این گیاه محیا کنید، در طی یک سال به طول آن حدود 30 سانتیمتر افزوده می شود. الان از خودتان می پرسید ک نشانه های شرایط مناسب این گیاه چیست؟ در جواب می گوییم که اگر جوانه های گل شروع به شکل گیری کردند نشان از شرایط رشد ایده آل آن است.روش آبیاری نخل ماداگاسکار:تقریبا هر 7 تا 10 روز این گیاه احتیاج به آبیاری دارد و در طول زمستان هم می توانید فواصل آبیاری آن را بیشتر کنید و باید به حدی آن را آبیاری کنید که از خشکی کامل خاک جلوگیری شودنور:می توان گفت نخل ماداگاسکار نور مستقیم آفتاب را در حد 6 ساعت دوست دارد. و اگر نمی توانید آن را در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دهید، می توان آن را در کنار یک پنجره کاملا پر نور قرار داد.دما:دمای مناسب برای این گیاه 15 تا 29 درجه سانتیگراد استخاک مناسب:خاک مناسب برای نخل ماداگاسکار ترکیبی از 60 درصد ماسه، 30 درصد پیت ماس و 10 درصد ورمی کمپوست می باشد5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید