کرونا ویروس (COVID-19)

یکشنبه 31 فروردین 1399 2858 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

ویروس های‌ کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند؛ این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه یک سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند. و هر شخصی بسته به شرایط فیزیکی بدن اش ممکن است شدت متفاوتی را تجربه کند.

این ویروس معمولاً ازطریق سرفه و عطسه، تماس شخصی با فرد آلوده یا لمس کردن سطوح آلوده و پس از آن لمس دهان، بینی و چشم‌ها در بین افراد سرایت می‌کند. جهت درمان این بیماری هیچ واکسنی وجود ندارد و از آنجایی که ویروس است، آنتی‌بیوتیک‌ها هم روی آن تأثیری ندارند. ارائه‌دهندگان مراقبت بهداشتی بدون اینکه درمان خاصی وجود داشته باشد، عموماً اقدام به معالجه علائم و ایجاد احساس راحتی بیشتر در بیمار می‌کنند.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از بیماری (CDC) روش‌های بهداشتی صحیح زیر را توصیه می‌کنند: ازجمله شستشوی مکرر دست در طول روز، مصرف مایعات اعم از آبمیوه ها و آب، سرفه کردن در قسمت داخلی آرنج یا دستمال کاغذی و ماندن در خانه در صورت احساس بیماری. به‌علاوه، توصیه می‌کنیم که حتی وقتی بیمار نیستید در خانه بمانید، مگر اینکه واقعاً لازم باشد بیرون بروید و واقعا ضروری باشد، همچنین رعایت فاصله اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

کرونا ویروس (COVID-19)گلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز4/19/2020ویروس های‌ کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند انسان‌ها را آلوده کنن... ویروس های‌ کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند انسان‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌های تنفسی شوند؛ این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه یک سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند. و هر شخصی بسته به شرایط فیزیکی بدن اش ممکن است شدت متفاوتی را تجربه کند.این ویروس معمولاً ازطریق سرفه و عطسه، تماس شخصی با فرد آلوده یا لمس کردن سطوح آلوده و پس از آن لمس دهان، بینی و چشم‌ها در بین افراد سرایت می‌کند. جهت درمان این بیماری هیچ واکسنی وجود ندارد و از آنجایی که ویروس است، آنتی‌بیوتیک‌ها هم روی آن تأثیری ندارند. ارائه‌دهندگان مراقبت بهداشتی بدون اینکه درمان خاصی وجود داشته باشد، عموماً اقدام به معالجه علائم و ایجاد احساس راحتی بیشتر در بیمار می‌کنند.مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از بیماری (CDC) روش‌های بهداشتی صحیح زیر را توصیه می‌کنند: ازجمله شستشوی مکرر دست در طول روز، مصرف مایعات اعم از آبمیوه ها و آب، سرفه کردن در قسمت داخلی آرنج یا دستمال کاغذی و ماندن در خانه در صورت احساس بیماری. به‌علاوه، توصیه می‌کنیم که حتی وقتی بیمار نیستید در خانه بمانید، مگر اینکه واقعاً لازم باشد بیرون بروید و واقعا ضروری باشد، همچنین رعایت فاصله اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید