سانسوریا بونسل

شنبه 21 تیر 1399 4568 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

سانسوریا بونسل یا نیزه آفریقایی پنجه ای با نام علمی Sansevieria Cylindrica از خانواده Ruscaceae بوده و زیستگاه آن آفریقاست. این گونه از سانسوریا دارای برگ های راست لوله ای به شکل نیزه و به رنگ راه راه سبز خاکستری است. این برگها تنها در حدود ۳ سانتی متر ضخیم شده و ارتفاع آن در محیط خانه تا حدود ۵۰ سانتی متر می رسد، این در حالی است که در زادگاه خود، گیاه ضخامت بیشتری به خود گرفته و ارتفاع آن تا ۲ متر هم خواهد رسید.

سانسوریا بونسل که به عنوان یک گیاه زینتی پرورش داده میشود بومی آنگولا بوده و در چند سال گذشته رشد چشمگیری در میان علاقه مندان گیاهان آپارتمانی پیدا کرده است. در ادامه مختصر اطلاعاتی در مورد نگهداری این گیاه خواهید خواند.

 

نور: سانسوریا بونسل گرچه به نور کم مقاوم است ولی نور خورشید (فیلتر شده)بهترین شرایط نوری این گیاه است.

 

آبیاری:  بهتر است برای آبیاری سانسوریا بونسل بین دو آبیاری خاک خشک شود این گیاه خشکی خاک را میتواند تا حدی تحمل کند ولی خشکی زیاد باعث چروکیدگی برگها می شود.

 

تکثیر: روش تکثیر سانسوریا بونسل تقسیم ساقه های زیر زمینی و جدا کردن پاگیاه در بهار به ویژه نژادهای ابلق

گرفتن قلمه برگ به قطعاتی در حدود ۸ سانتی متر و ریشه دار کردن انها در خاک کاکتوس است.

 

تعویض گلدان :این گیاه زیبا و دوست داشتنی گلدان کوچکتر را بر بزرگ ترجیح میدهد،گلدان را عوض نکنید،مگر اینکه در حال ترکیدن باشد


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

سانسوریا بونسلگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز7/11/2020سانسوریا بونسل یا نیزه آفریقایی پنجه ای با نام علمی Sansevieria Cylindrica از خانواده Ruscaceae بوده... سانسوریا بونسل یا نیزه آفریقایی پنجه ای با نام علمی Sansevieria Cylindrica از خانواده Ruscaceae بوده و زیستگاه آن آفریقاست. این گونه از سانسوریا دارای برگ های راست لوله ای به شکل نیزه و به رنگ راه راه سبز خاکستری است. این برگها تنها در حدود ۳ سانتی متر ضخیم شده و ارتفاع آن در محیط خانه تا حدود ۵۰ سانتی متر می رسد، این در حالی است که در زادگاه خود، گیاه ضخامت بیشتری به خود گرفته و ارتفاع آن تا ۲ متر هم خواهد رسید.سانسوریا بونسل که به عنوان یک گیاه زینتی پرورش داده میشود بومی آنگولا بوده و در چند سال گذشته رشد چشمگیری در میان علاقه مندان گیاهان آپارتمانی پیدا کرده است. در ادامه مختصر اطلاعاتی در مورد نگهداری این گیاه خواهید خواند. نور: سانسوریا بونسل گرچه به نور کم مقاوم است ولی نور خورشید (فیلتر شده)بهترین شرایط نوری این گیاه است. آبیاری:  بهتر است برای آبیاری سانسوریا بونسل بین دو آبیاری خاک خشک شود این گیاه خشکی خاک را میتواند تا حدی تحمل کند ولی خشکی زیاد باعث چروکیدگی برگها می شود. تکثیر: روش تکثیر سانسوریا بونسل تقسیم ساقه های زیر زمینی و جدا کردن پاگیاه در بهار به ویژه نژادهای ابلقگرفتن قلمه برگ به قطعاتی در حدود ۸ سانتی متر و ریشه دار کردن انها در خاک کاکتوس است. تعویض گلدان :این گیاه زیبا و دوست داشتنی گلدان کوچکتر را بر بزرگ ترجیح میدهد،گلدان را عوض نکنید،مگر اینکه در حال ترکیدن باشد5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید