گیاه کالاتیا

جمعه 18 مهر 1399 1164 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

 

کالاتیا گیاهی دوست داشتی که نگاه کردن به ان بسیار دل انگیز است.گونه های بسیار متنوعی با ترکیب رنگ و نقش های دل فریب و زیبایی دارد.

 

کالاتیا این گیاه استوایی با نور کم هیچ مشکلی ندارد.کالاتیا را در محلی گرم با دمای معمولی اتاق نگهداری کنید و از محل های سرد دور نگه دارید.

گیاه کالاتیا رطوبت و آبیاری منظم را دوست دارد. همچنین باید نوری غیر مستقیم و کم تا متوسط برای آن فراهم کنید. اجازه ندهید نور خورشید به طور مستقیم به کالاتیا بتابد، بخصوص در بعدازظهر که گرم‌ترین قسمت روز است. در غیر این صورت، برگ‌ها رنگ خود را از دست می‌دهند، نقاط قهوه‌ای رنگ بر سطح آنها پدیدار شده و یا شدیدا می‌سوزند.

کالاتیا دوست ندارد در خاکی کاملا خیس زندگی کند، اما در عین حال نباید خشکی را نیز تجربه کند. اگر خاک کالاتیا کاملا خشک شود، گیاه پژمرده خواهد شد و برگها لوله‌ای مانند می‌شوند.

کالاتیا را همواره در بازه دمایی ۲۴-۱۸ درجه سانتی گراد حفظ کنید. نباید در نزدیکی دستگاه‌های سرمایشی/ گرمایشی قرار بگیرد.بهتر است برای کالاتیا از خاکی حاصلخیز، دارای ترکیبات ذغال سنگ و با زه کشی مناسب استفاده کنید.

از خاکی سنگین استفاده نکنید، زیرا این نوع خاکها رطوبت را بیش از حد در خود نگه می‌دارند و باعث بیمار شدن گیاه می‌شوند.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه کالاتیاگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز10/9/2020 کالاتیا گیاهی دوست داشتی که نگاه کردن به ان بسیار دل انگیز است.گونه های بسیار متنوعی با ترکیب ...  کالاتیا گیاهی دوست داشتی که نگاه کردن به ان بسیار دل انگیز است.گونه های بسیار متنوعی با ترکیب رنگ و نقش های دل فریب و زیبایی دارد. کالاتیا این گیاه استوایی با نور کم هیچ مشکلی ندارد.کالاتیا را در محلی گرم با دمای معمولی اتاق نگهداری کنید و از محل های سرد دور نگه دارید.گیاه کالاتیا رطوبت و آبیاری منظم را دوست دارد. همچنین باید نوری غیر مستقیم و کم تا متوسط برای آن فراهم کنید. اجازه ندهید نور خورشید به طور مستقیم به کالاتیا بتابد، بخصوص در بعدازظهر که گرم‌ترین قسمت روز است. در غیر این صورت، برگ‌ها رنگ خود را از دست می‌دهند، نقاط قهوه‌ای رنگ بر سطح آنها پدیدار شده و یا شدیدا می‌سوزند.کالاتیا دوست ندارد در خاکی کاملا خیس زندگی کند، اما در عین حال نباید خشکی را نیز تجربه کند. اگر خاک کالاتیا کاملا خشک شود، گیاه پژمرده خواهد شد و برگها لوله‌ای مانند می‌شوند.کالاتیا را همواره در بازه دمایی ۲۴-۱۸ درجه سانتی گراد حفظ کنید. نباید در نزدیکی دستگاه‌های سرمایشی/ گرمایشی قرار بگیرد.بهتر است برای کالاتیا از خاکی حاصلخیز، دارای ترکیبات ذغال سنگ و با زه کشی مناسب استفاده کنید.از خاکی سنگین استفاده نکنید، زیرا این نوع خاکها رطوبت را بیش از حد در خود نگه می‌دارند و باعث بیمار شدن گیاه می‌شوند.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید