آرالیا برگ پهن

جمعه 17 بهمن 1399 1114 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

اگر مکانی را سراغ دارید که هیچ گیاهی در آن رشد نمی‌کند، آرالیای برگ پهن ژاپنی را به آنجا ببرید! بعد از مدتی خواهید دید که آرالیای قهرمان، برخلاف گیاهان قبلی به خوبی به رشد خود ادامه می‌دهد.

آرالیا برگ پهن ژاپنی در محیط گرم و مرطوب تابستانی به خوبی رشد می‌کند، بخصوص اگر پس از آن وارد پاییز کمی سرد و خشک شود. توجه داشته باشید که در هوای خیلی سرد و خشک از بین می‌رود. نگهداری از آن واقعا آسان است.

 

در پاییز شاهد خوشه‌های زیبایی از شکوفه‌های سفید رنگ خواهید بود که بعدا به توت سیاه تبدیل می‌شوند. اگر باغچه شما پر از پرنده شد تعجب نکنید! پرندگان عاشق میوه‌های این گیاه هستند و تا زمانی که آرالیا میوه می‌دهد، مرتبا به باغچه شما سر می‌زنند.

 

آرالیای برگ پهن ژاپنی، با برگ‌های براق و ساقه‌های بلند خود، تا 2 حدود متر رشد می‌کند. هر چه آرالیا بیشتر رشد کند، بیشتر به سمت پایین خم می‌شود.

برگ‌ها‌ی زیبا، براق و سبز رنگ این گیاه  باعث شده که آرالیا برگ پهن در لیست‌ گیاهان آپارتمانی نقش مهمی را ایفا کند.   

 

آرالیا برگ پهن گیاهی سرسبز است که زیستگاه آن آسیای شرقی و جنوب کشور ژاپن می باشد. گل آرالیای برگ پهن در سرزمین خود به صورت درختچه هایی همیشه سرسبز است و در محل بومی رشد بسیار خوبی در حدود ۳ تا ۶ متر دارد.

 

آبیاری: بستر کاشت گیاه در فصل رشد (بهار تابستان و پاییز) باید همواره مرطوب باقی بماند اما با کاهش دمای هوا (زمستان) می‌بایست حجم آب را کاهش داد و بعد از آنکه سطح بستر خاک خشک شد گیاه را آبیاری کرد.

 

نور: گیاه آرالیا به مکانی پر نور اما بدور از نور مستقیم آفتاب نیاز دارد.نور بیش از اندازه محیط موجب سوختگی نوک و حاشیه برگها و یا ظهور لکه های قهوه ای رنگ سوخته بر پهنه برگ می شود. از طرفی نور کم محیط نیز منجر به کوچک ماندن برگها و پریدگی رنگ آنها خواهد شد.

 

رطوبت: گل آرالیا درختی به رطوبت هوا محتاج است و در روزهای گرم گیاه را به شکل روزانه و در روزهای سرد هر ۳-۲ بار در هفته نیاز به غبارپاشی دارد. غبارپاشی را در زیر نور آفتاب انجام ندهید زیرا ممکن است لکه‌های سوخته بر روی برگها شکل گیرد.

 

خاک: آرالیا به خاکی سبک، غنی و با زهکشی مناسب و سریع نیاز دارد البته خاکهای لومی را نیز تحمل می‌کند.  در صورت کمبود مواد غذایی برگها رنگ پریده می‌شوند و رشد گیاه کاهش می‌یابد.

 

کوددهی: برای کوددهی آرالیا می‌توان از کودهای محلول گیاهان آپارتمانی هر دو هفته یکبار البته با نصف غلظت معمول استفاده کرد.

 

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

آرالیا برگ پهنگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز2/5/2021اگر مکانی را سراغ دارید که هیچ گیاهی در آن رشد نمی‌کند، آرالیای برگ پهن ژاپنی را به آنجا ببرید!... اگر مکانی را سراغ دارید که هیچ گیاهی در آن رشد نمی‌کند، آرالیای برگ پهن ژاپنی را به آنجا ببرید! بعد از مدتی خواهید دید که آرالیای قهرمان، برخلاف گیاهان قبلی به خوبی به رشد خود ادامه می‌دهد.آرالیا برگ پهن ژاپنی در محیط گرم و مرطوب تابستانی به خوبی رشد می‌کند، بخصوص اگر پس از آن وارد پاییز کمی سرد و خشک شود. توجه داشته باشید که در هوای خیلی سرد و خشک از بین می‌رود. نگهداری از آن واقعا آسان است. در پاییز شاهد خوشه‌های زیبایی از شکوفه‌های سفید رنگ خواهید بود که بعدا به توت سیاه تبدیل می‌شوند. اگر باغچه شما پر از پرنده شد تعجب نکنید! پرندگان عاشق میوه‌های این گیاه هستند و تا زمانی که آرالیا میوه می‌دهد، مرتبا به باغچه شما سر می‌زنند. آرالیای برگ پهن ژاپنی، با برگ‌های براق و ساقه‌های بلند خود، تا 2 حدود متر رشد می‌کند. هر چه آرالیا بیشتر رشد کند، بیشتر به سمت پایین خم می‌شود.برگ‌ها‌ی زیبا، براق و سبز رنگ این گیاه  باعث شده که آرالیا برگ پهن در لیست‌ گیاهان آپارتمانی نقش مهمی را ایفا کند.    آرالیا برگ پهن گیاهی سرسبز است که زیستگاه آن آسیای شرقی و جنوب کشور ژاپن می باشد. گل آرالیای برگ پهن در سرزمین خود به صورت درختچه هایی همیشه سرسبز است و در محل بومی رشد بسیار خوبی در حدود ۳ تا ۶ متر دارد. آبیاری: بستر کاشت گیاه در فصل رشد (بهار تابستان و پاییز) باید همواره مرطوب باقی بماند اما با کاهش دمای هوا (زمستان) می‌بایست حجم آب را کاهش داد و بعد از آنکه سطح بستر خاک خشک شد گیاه را آبیاری کرد. نور: گیاه آرالیا به مکانی پر نور اما بدور از نور مستقیم آفتاب نیاز دارد.نور بیش از اندازه محیط موجب سوختگی نوک و حاشیه برگها و یا ظهور لکه های قهوه ای رنگ سوخته بر پهنه برگ می شود. از طرفی نور کم محیط نیز منجر به کوچک ماندن برگها و پریدگی رنگ آنها خواهد شد. رطوبت: گل آرالیا درختی به رطوبت هوا محتاج است و در روزهای گرم گیاه را به شکل روزانه و در روزهای سرد هر ۳-۲ بار در هفته نیاز به غبارپاشی دارد. غبارپاشی را در زیر نور آفتاب انجام ندهید زیرا ممکن است لکه‌های سوخته بر روی برگها شکل گیرد. خاک: آرالیا به خاکی سبک، غنی و با زهکشی مناسب و سریع نیاز دارد البته خاکهای لومی را نیز تحمل می‌کند.  در صورت کمبود مواد غذایی برگها رنگ پریده می‌شوند و رشد گیاه کاهش می‌یابد. کوددهی: برای کوددهی آرالیا می‌توان از کودهای محلول گیاهان آپارتمانی هر دو هفته یکبار البته با نصف غلظت معمول استفاده کرد.  5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید