گلدان کنتیا

جمعه 24 بهمن 1399 965 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

کنتیا مناسب برای اتاق مدیران و روئسا بوده و جزو گلهای مقاوم ، لوکس می باشد. کنتیا گلی است که شما فقط یکبار میخرید ، و همیشه برای شما به خوبی زندگی میکند و شیکی و زیبایی خاصی به اتاق یا دفتر کارتان می دهد.

 گیاه کنتیا با خاصیت تصفیه کنندگی هوا مناسب برای منازل، دفاتر و بانک ها می باشد و می توانید برای مراسم افتتاحیه، روز مادر و روز پدر و تبریک کار جدید و یا منزل نو سفارش این گل را خریداری کرده و هدیه‌دهید.

کنتیا از سایر گل ها مقاومتر هستند. به جز روزهای اول که به خاطر شوک های ناشی از جابجایی یکی دوتا برگ پیر آن ممکن است زرد بشود، بقیه برگهای آن سالم می ماند و برگهای تازه بجای برگ های ریخته شده میرویند.

گل کنتیا گیاهی از خانوده اریکاسه و بومی شرق استرالیا میباشد.این گیاه دارای رشدی نسبتا متوسط است و معمولا به همرا ۲ یا ۳ گیاه دیگر به صورت گروهی کاشته میشود.

. این نخل زیبا برای داخل خانه مناسب است زیرا نیاز به نور کمی دارد. ولی هوای آزاد را ترجیح میدهد.

در مناطق گرمسیر و در آب و هوای خنک رشد کند . می تواند درجه حرارت تا -5 درجه سانتی گراد را تحمل کند ، اما فقط برای مدت چند ساعت. دمای عادی نباید به زیر 10 درجه برسد.گونه ای همیشه سبز با ساقه های نرم و افراشته. در فصل زمستان توده های کمانی شکل از چندین خوشه گل های کوچک به رنگ قهوه ای مایل به سبز تولید می کند. در این گونه برگچه ها پهن تر بوده و برگها کمتر کمانی هستند.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گلدان کنتیاگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز2/12/2021کنتیا مناسب برای اتاق مدیران و روئسا بوده و جزو گلهای مقاوم ، لوکس می باشد. کنتیا گلی است که شما فقط... کنتیا مناسب برای اتاق مدیران و روئسا بوده و جزو گلهای مقاوم ، لوکس می باشد. کنتیا گلی است که شما فقط یکبار میخرید ، و همیشه برای شما به خوبی زندگی میکند و شیکی و زیبایی خاصی به اتاق یا دفتر کارتان می دهد. گیاه کنتیا با خاصیت تصفیه کنندگی هوا مناسب برای منازل، دفاتر و بانک ها می باشد و می توانید برای مراسم افتتاحیه، روز مادر و روز پدر و تبریک کار جدید و یا منزل نو سفارش این گل را خریداری کرده و هدیه‌دهید.کنتیا از سایر گل ها مقاومتر هستند. به جز روزهای اول که به خاطر شوک های ناشی از جابجایی یکی دوتا برگ پیر آن ممکن است زرد بشود، بقیه برگهای آن سالم می ماند و برگهای تازه بجای برگ های ریخته شده میرویند. گل کنتیا گیاهی از خانوده اریکاسه و بومی شرق استرالیا میباشد.این گیاه دارای رشدی نسبتا متوسط است و معمولا به همرا ۲ یا ۳ گیاه دیگر به صورت گروهی کاشته میشود.. این نخل زیبا برای داخل خانه مناسب است زیرا نیاز به نور کمی دارد. ولی هوای آزاد را ترجیح میدهد.در مناطق گرمسیر و در آب و هوای خنک رشد کند . می تواند درجه حرارت تا -5 درجه سانتی گراد را تحمل کند ، اما فقط برای مدت چند ساعت. دمای عادی نباید به زیر 10 درجه برسد.گونه ای همیشه سبز با ساقه های نرم و افراشته. در فصل زمستان توده های کمانی شکل از چندین خوشه گل های کوچک به رنگ قهوه ای مایل به سبز تولید می کند. در این گونه برگچه ها پهن تر بوده و برگها کمتر کمانی هستند.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید