آشیانتوس زیبا

سه شنبه 12 اسفند 1399 791 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

آشیانتوس بومی جنوب شرق آسیا است.فرقی نمی‌کند کجا،جنگل‌های آفریقا و یا آپارتمانی در تهران، آشینانتوس زیبا، بی دریغ سبزی و طراوت را به اطراف هدیه می‌دهد و شما را غرق در زیبایی می‌کند.

آشینانتوس متعلق به مناطق آسیایی است.

برای افزایش میزان گلدهی، باید گیاه را در داخل خانه، و در نقطه‌ای نورگیر قرار دهید جایی که ضمن دریافت کافی نور خورشید، اشعه‌ای مستقیم به آن نتابد. در نزدیکی یک پنجره در قسمت شرقی و یا غربی منزل شما، مکان مناسبی است.

هرگز گیاه را در معرض نور مستقیم قرار ندهید، زیرا سریعا سبب سوختن برگ‌ها خواهد شد.

مطمئن‌ترین راه برای آبیاری آشیانتوس این است که اجازه بدهید قبل از هر بار آبیاری، یک چهارم بالایی خاک خشک شود. به عبارت دیگر، اگر صبر کنید و گیاه را فقط در حالی که خشک شده باشد آبیاری کنید، گل‌دهی را نیز تقویت می‌کنید. البته این که گیاه در کدام مرحله از رشد است نیز تاثیر مهمی بر میزان و دفعات آبیاری دارد :

• بهار تا تابستان : در طول فصول رشد، به طور میانگین هفته‌ای یکبار گیاه را آبیاری کنید.

• پاییز تا زمستان : در طول ماه‌های سرد سال، رشد آشیانتوس با سرعت کمتری ادامه می‌یابد؛ بنابراین به آب کمتری نیاز دارد. در این مدت، بهتر است هر 3-2 هفته یکبار به گیاه آب بدهید.

چون آشیانتوس گیاهی گرمسیری بوده و متعلق به مناطق همواره مرطوب است، ضروری است که تا حد امکان شرایط محیطی را برای آن بازسازی کنید. 

یک بطری اسپری‌دار را با آبی که در دمای محیط است پر کرده و در طول هفته، چندین بار آن را به گیاه اسپری کنید.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

آشیانتوس زیباگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز3/2/2021آشیانتوس بومی جنوب شرق آسیا است.فرقی نمی‌کند کجا،جنگل‌های آفریقا و یا آپارتمانی در تهران، ... آشیانتوس بومی جنوب شرق آسیا است.فرقی نمی‌کند کجا،جنگل‌های آفریقا و یا آپارتمانی در تهران، آشینانتوس زیبا، بی دریغ سبزی و طراوت را به اطراف هدیه می‌دهد و شما را غرق در زیبایی می‌کند.آشینانتوس متعلق به مناطق آسیایی است.برای افزایش میزان گلدهی، باید گیاه را در داخل خانه، و در نقطه‌ای نورگیر قرار دهید جایی که ضمن دریافت کافی نور خورشید، اشعه‌ای مستقیم به آن نتابد. در نزدیکی یک پنجره در قسمت شرقی و یا غربی منزل شما، مکان مناسبی است.هرگز گیاه را در معرض نور مستقیم قرار ندهید، زیرا سریعا سبب سوختن برگ‌ها خواهد شد.مطمئن‌ترین راه برای آبیاری آشیانتوس این است که اجازه بدهید قبل از هر بار آبیاری، یک چهارم بالایی خاک خشک شود. به عبارت دیگر، اگر صبر کنید و گیاه را فقط در حالی که خشک شده باشد آبیاری کنید، گل‌دهی را نیز تقویت می‌کنید. البته این که گیاه در کدام مرحله از رشد است نیز تاثیر مهمی بر میزان و دفعات آبیاری دارد :• بهار تا تابستان : در طول فصول رشد، به طور میانگین هفته‌ای یکبار گیاه را آبیاری کنید.• پاییز تا زمستان : در طول ماه‌های سرد سال، رشد آشیانتوس با سرعت کمتری ادامه می‌یابد؛ بنابراین به آب کمتری نیاز دارد. در این مدت، بهتر است هر 3-2 هفته یکبار به گیاه آب بدهید.چون آشیانتوس گیاهی گرمسیری بوده و متعلق به مناطق همواره مرطوب است، ضروری است که تا حد امکان شرایط محیطی را برای آن بازسازی کنید. یک بطری اسپری‌دار را با آبی که در دمای محیط است پر کرده و در طول هفته، چندین بار آن را به گیاه اسپری کنید.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید