گل های نوروزی

پنج شنبه 28 اسفند 1399 1247 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

خریدن وسایل هفت سین در نزدیکی عید لذت بسیاری دارد اما خرید گلهای بهاری برای داشتنی سفره ای زیبا و رنگارنگ حال و هوای دیگری دارد. با چند نمونه از بهترین گلها و گیاهان برای خرید شب عید آشنا شوید :

 

سیکلامن : گیاهی با برگ های کروی و قلبی شکل به رنگ سبز تیره و گل های رنگی و جذاب است که از اواخر پاییز تا اواسط بهار گل می‌دهد و از معدود گیاهانی است که در زمستان هم گل دارد. به دلیل همین گلدهی در زمستان، کمی قبل از شب عید وارد بازار می‌شود و گلهای آن بسته به شرایط نگهداری تا اوایل تابستان باقی می‌مانند.

 

سینره: یکی از گل های مناسب هدیه دادن و تبریک سال نو. از اواخر زمستان تا اوایل بهار گلدهی خود را آغاز می‌کند و در رنگ های آبی، صورتی، بنفش و سفید وجود دارد.. این گیاه بهترین رشد و نمو و گلدهی را در سال اول دارد. در واقع یکی از گیاهان خانگی است که کم دوام است و پس از گلدهی دور انداخته می شود.

 

شب بو: عطر خوش این گل ناشی از گلبرگهای زیبای آن است که به صورت تازه یا خشک شده استفاده می‌شوند. شب بو در انواع رنگها رشد می‌کند و یک گل عالی برای هدیه دادن در بهار و زمستان محسوب می‌شود.

 

سنبل: گلی علفی و پیاز دار است و گلهای زنگوله ای شکل معمولا از نیمه ی دوم اسفند تا نیمه اول فروردین در رنگهای سفید، زرد، صورتی، قرمز و بنفش دیده می‌شود.

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گل های نوروزیگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز3/18/2021خریدن وسایل هفت سین در نزدیکی عید لذت بسیاری دارد اما خرید گلهای بهاری برای داشتنی سفره ای زیبا و رن... خریدن وسایل هفت سین در نزدیکی عید لذت بسیاری دارد اما خرید گلهای بهاری برای داشتنی سفره ای زیبا و رنگارنگ حال و هوای دیگری دارد. با چند نمونه از بهترین گلها و گیاهان برای خرید شب عید آشنا شوید : سیکلامن : گیاهی با برگ های کروی و قلبی شکل به رنگ سبز تیره و گل های رنگی و جذاب است که از اواخر پاییز تا اواسط بهار گل می‌دهد و از معدود گیاهانی است که در زمستان هم گل دارد. به دلیل همین گلدهی در زمستان، کمی قبل از شب عید وارد بازار می‌شود و گلهای آن بسته به شرایط نگهداری تا اوایل تابستان باقی می‌مانند. سینره: یکی از گل های مناسب هدیه دادن و تبریک سال نو. از اواخر زمستان تا اوایل بهار گلدهی خود را آغاز می‌کند و در رنگ های آبی، صورتی، بنفش و سفید وجود دارد.. این گیاه بهترین رشد و نمو و گلدهی را در سال اول دارد. در واقع یکی از گیاهان خانگی است که کم دوام است و پس از گلدهی دور انداخته می شود. شب بو: عطر خوش این گل ناشی از گلبرگهای زیبای آن است که به صورت تازه یا خشک شده استفاده می‌شوند. شب بو در انواع رنگها رشد می‌کند و یک گل عالی برای هدیه دادن در بهار و زمستان محسوب می‌شود. سنبل: گلی علفی و پیاز دار است و گلهای زنگوله ای شکل معمولا از نیمه ی دوم اسفند تا نیمه اول فروردین در رنگهای سفید، زرد، صورتی، قرمز و بنفش دیده می‌شود. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید