گل داوودی

چهار شنبه 18 فروردین 1400 1267 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گل داوودی را هم در فضای آزاد و هم در محیط منزل میتوان پرورش داد. به دلیل حساسیت این گل به نور، بسیاری از باغبانان با تغییر طول دوره روشنایی زمان برداشت گل داوودی را برحسب نیاز بازار تغیر میدهند، از این رو کاشت گل داوودی و پرورش آن بسیار به صرفه و اقتصادی است.

 

خاک مناسب برای کاشت گل داوودی در گلدان، مخلوطی از خاک لوم و شن است. همچنین ترکیبی از خاك باغچه، كود دامی و خاك جنگلی به نسبت مساوی برای پرورش این گیاه مناسب است.

 

گل داوودی به نور متوسط و کامل خورشید نیاز دارد. بهترین مکان برای نگهدای گل داوودی در منزل پشت پنجره‌های جنوبی آپارتمان است. توجه داشته باشید اگر نور محیط آپارتمان کافی نباشد بسیاری از غنچه‌ها باز نخواهد شد، لذا برای جبران از نور مصنوعی استفاده کنید.

 

گل داوودی به دلیل تنوع بالایی که دارد، محدوده متفاوتی از درجه حرارت را میتواند تحمل کند و شما بر اساس آب و هوای محل زندگی خود میتوانید گل داوودی مناسب با شرایط خود را نتخاب کنید. به طور کلی انواع گل داوودی محدوده دمایی ۱۰ تا ۲۷ درجه سانتیگراد را میتوانند تحمل کنند.

لازم است خاک گلدان داوودی همراه مرطوب باشد. توجه داشته باشید خاک حالت غرقاب و خیس پیدا نکند تا ریشه و ساقه پوسیده و له نشود .


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گل داوودیگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز4/7/2021گل داوودی را هم در فضای آزاد و هم در محیط منزل میتوان پرورش داد. به دلیل حساسیت این گل به نور، بسیار... گل داوودی را هم در فضای آزاد و هم در محیط منزل میتوان پرورش داد. به دلیل حساسیت این گل به نور، بسیاری از باغبانان با تغییر طول دوره روشنایی زمان برداشت گل داوودی را برحسب نیاز بازار تغیر میدهند، از این رو کاشت گل داوودی و پرورش آن بسیار به صرفه و اقتصادی است. خاک مناسب برای کاشت گل داوودی در گلدان، مخلوطی از خاک لوم و شن است. همچنین ترکیبی از خاك باغچه، كود دامی و خاك جنگلی به نسبت مساوی برای پرورش این گیاه مناسب است. گل داوودی به نور متوسط و کامل خورشید نیاز دارد. بهترین مکان برای نگهدای گل داوودی در منزل پشت پنجره‌های جنوبی آپارتمان است. توجه داشته باشید اگر نور محیط آپارتمان کافی نباشد بسیاری از غنچه‌ها باز نخواهد شد، لذا برای جبران از نور مصنوعی استفاده کنید. گل داوودی به دلیل تنوع بالایی که دارد، محدوده متفاوتی از درجه حرارت را میتواند تحمل کند و شما بر اساس آب و هوای محل زندگی خود میتوانید گل داوودی مناسب با شرایط خود را نتخاب کنید. به طور کلی انواع گل داوودی محدوده دمایی ۱۰ تا ۲۷ درجه سانتیگراد را میتوانند تحمل کنند.لازم است خاک گلدان داوودی همراه مرطوب باشد. توجه داشته باشید خاک حالت غرقاب و خیس پیدا نکند تا ریشه و ساقه پوسیده و له نشود .5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید