گیاه کالانکوئه

سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 1092 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

اگر به دنبال ساکولنتی هستید که گل هم داشته باشد باید شما را با کالانکوئه آشنا کنیم.

این گیاه معمولا در اندازه‌های 10 الی 15 سانتی فروخته می‌شود و می‌تواند تا حدود سی سانت رشد کند. اگر در آب دادن به گیاهان تنبل هستید یا فراموش می‌کنید این گیاه برای شما مناسب است.

این گیاه در رنگ‌های مختلفی وجود دارد، اغلب آن‌ها رنگ‌های زنده‌ای مانند زرد، صورتی، ارغوانی، نارنجی و قرمز دارند.

نور:

گیاه کالانکوئه نیاز به نوری روشن و طبیعی دارد. محلی با نور متوسط یا زیاد برای این گیاه ایده‌آل است به شرطی که بیش از حد در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. نور مستقیم شدید و طولانی مدت خورشید می‌تواند باعث سوختن این گیاه شود.

این گیاه را می‌توان در بیرون از خانه نیز نگهداری کرد اما باید مراقب آفتاب شدید بعد از ظهر بود.

 

آبیاری:

کالانکوئه زمانی به آب نیاز دارد که خاک آن خشک شده باشد و بعد از آب دادن باید اضافی آن به خوبی تخلیه شود.

 

خاک:

می‌توان برای این گیاه از ترکیب برابر خاک کاکتوس و خاک گلدان استفاده کرد. اضافه کردن کمی کمپوست به این خاک نیز کار خوبی است و به گیاه کمک میکند.

 

توجه کنید که این گیاه برای سگ و گربه سمی محسوب می‌شود. جویدن یا بلعیدن کالانکوئه می‌تواند باعث ایجاد استفراغ یا اسهال در حیوان شود و در برخی موارد نادر باعث به هم ریختن ریتم ضربان قلب حیوان خواهد شد.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه کالانکوئهگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز5/11/2021اگر به دنبال ساکولنتی هستید که گل هم داشته باشد باید شما را با کالانکوئه آشنا کنیم.این گیاه معمولا د... اگر به دنبال ساکولنتی هستید که گل هم داشته باشد باید شما را با کالانکوئه آشنا کنیم.این گیاه معمولا در اندازه‌های 10 الی 15 سانتی فروخته می‌شود و می‌تواند تا حدود سی سانت رشد کند. اگر در آب دادن به گیاهان تنبل هستید یا فراموش می‌کنید این گیاه برای شما مناسب است.این گیاه در رنگ‌های مختلفی وجود دارد، اغلب آن‌ها رنگ‌های زنده‌ای مانند زرد، صورتی، ارغوانی، نارنجی و قرمز دارند.نور:گیاه کالانکوئه نیاز به نوری روشن و طبیعی دارد. محلی با نور متوسط یا زیاد برای این گیاه ایده‌آل است به شرطی که بیش از حد در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. نور مستقیم شدید و طولانی مدت خورشید می‌تواند باعث سوختن این گیاه شود.این گیاه را می‌توان در بیرون از خانه نیز نگهداری کرد اما باید مراقب آفتاب شدید بعد از ظهر بود. آبیاری:کالانکوئه زمانی به آب نیاز دارد که خاک آن خشک شده باشد و بعد از آب دادن باید اضافی آن به خوبی تخلیه شود. خاک:می‌توان برای این گیاه از ترکیب برابر خاک کاکتوس و خاک گلدان استفاده کرد. اضافه کردن کمی کمپوست به این خاک نیز کار خوبی است و به گیاه کمک میکند. توجه کنید که این گیاه برای سگ و گربه سمی محسوب می‌شود. جویدن یا بلعیدن کالانکوئه می‌تواند باعث ایجاد استفراغ یا اسهال در حیوان شود و در برخی موارد نادر باعث به هم ریختن ریتم ضربان قلب حیوان خواهد شد.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید