کراسولا مخملی

یکشنبه 2 خرداد 1400 3686 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

کراسولا رنگی یا مخملی در واقع همان کراسولا معمولی است که با پودر رنگی مخصوص گیاهان تزئین شده است.

 

به طور کلی کراسولا یک گروه بزرگ از گیاهان است که حدود ۱۵۰ گونه را شامل می‌شود.

 

برگ‌های  گیاه  کراسولا گوشتی است که از یک تا چند ساله با ارتفاع مختلف یافت می‌شوند.

نور :

کراسولا مخملی به نور فراوان اما غیرمستقیم نیاز دارد. رنگ برگ‌های انواع کراسولا در نور کافی درخشان و کاملاً شکوفا می‌شود. اگر کراسولا در فضای باز نگهداری می‌شود، آن را از نور مستقیم خورشید در فصل گرم تابستان محفوظ بدارید. بهترین حالت برای کراسولا، دریافت نور در صبح و سایه در بعدازظهر است.

کراسولا مخملی نیز همانند سایر گونه‌های کراسولا به آب کمی نیاز دارد زیرا آب موردنیاز خود را در برگ‌هایش ذخیره کرده و به‌مرور استفاده می‌کند. تا زمانی که خاک کراسولا مخملی کاملاً خشک نشده به آن آب ندهید. از ریختن آب روی برگ‌های کراسولا مخملی جدا پرهیز کنید. 

سایر موارد توصیه شده :

کراسولا مخملی به هوای در جریان و تازه نیاز دارد.

هر دو سه سال یک‌بار گلدان کراسولا مخملی را فقط یک سایز بزرگ‌تر کنید.

اوایل فصل بهار بهترین زمان برای تعویض گلدان کراسولا مخملی است.

کراسولا مخملی به هرس زیاد نیازی دارد.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

کراسولا مخملیگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز5/23/2021کراسولا رنگی یا مخملی در واقع همان کراسولا معمولی است که با پودر رنگی مخصوص گیاهان تزئین شده است.&nb... کراسولا رنگی یا مخملی در واقع همان کراسولا معمولی است که با پودر رنگی مخصوص گیاهان تزئین شده است. به طور کلی کراسولا یک گروه بزرگ از گیاهان است که حدود ۱۵۰ گونه را شامل می‌شود. برگ‌های  گیاه  کراسولا گوشتی است که از یک تا چند ساله با ارتفاع مختلف یافت می‌شوند.نور :کراسولا مخملی به نور فراوان اما غیرمستقیم نیاز دارد. رنگ برگ‌های انواع کراسولا در نور کافی درخشان و کاملاً شکوفا می‌شود. اگر کراسولا در فضای باز نگهداری می‌شود، آن را از نور مستقیم خورشید در فصل گرم تابستان محفوظ بدارید. بهترین حالت برای کراسولا، دریافت نور در صبح و سایه در بعدازظهر است.کراسولا مخملی نیز همانند سایر گونه‌های کراسولا به آب کمی نیاز دارد زیرا آب موردنیاز خود را در برگ‌هایش ذخیره کرده و به‌مرور استفاده می‌کند. تا زمانی که خاک کراسولا مخملی کاملاً خشک نشده به آن آب ندهید. از ریختن آب روی برگ‌های کراسولا مخملی جدا پرهیز کنید. سایر موارد توصیه شده :کراسولا مخملی به هوای در جریان و تازه نیاز دارد.هر دو سه سال یک‌بار گلدان کراسولا مخملی را فقط یک سایز بزرگ‌تر کنید.اوایل فصل بهار بهترین زمان برای تعویض گلدان کراسولا مخملی است.کراسولا مخملی به هرس زیاد نیازی دارد.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید