فردوس

پنج شنبه 27 خرداد 1400 882 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

فردوس گیاهی بوته‌ای، همیشه سبز با برگ‌های سبز رنگ که رگه‌هایی قرمز دارد و زیر آن ارغوانی است، همچنین شاخه‌هایی فنجانی شکل که سبز متمایل به زرد هستند.

گیاه فردوس مراقبت زیادی نمی‌خواهد. این گیاه می‌تواند شرایط دمایی و نور مختلف را تحمل کند و تنها چیزی که نیاز دارد خاکی خوب است که بتواند آب را به خوبی تخلیه کند. گیاه فردوس مانند هر گیاه گرمسیری دیگر از سرما بیزار است و اصلا دلش نمیخواد در محیطی خیس زندگی کند.

نور:

برای این گیاه، نور یک موضوع حیاتی است. گیاه فردوس نیاز به نوری کامل ولی غیر مستقیم دارد. بهترین جا برای این گیاه نزدیک به یک پنجره جنوبی نورگیر است اما می‌توان آن را در اتاقی روشن نیز قرار داد.

برای اینکه این گیاه در سلامت کامل باشد باید نور مناسب خود را دریافت کند. نور مناسب برای این گیاه یعنی شش ساعت نور غیر مستقیم در روز.

اگر گیاه فردوس نور کافی را دریافت نکند کم برگ، بی‌رنگ و پژمرده خواهد شد.

آبیاری:

خاک این گیاه نباید بیش از حد خشک یا بیش از حد خیس شود. فردوس زمانی به آب نیاز دارد که چند سانت بالایی خاک آن خشک شده باشد سپس باید تا جایی به آن آب داد که اضافه آن از زیر گلدان خارج شود.

خاک:

خاک ایده آل این گیاه ترکیبی از خاک گلدان و کمپوست است و مراقب باشید که خاک گیاه بیش از حد شنی یا ماسه‌ای نباشد.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

فردوسگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز6/17/2021فردوس گیاهی بوته‌ای، همیشه سبز با برگ‌های سبز رنگ که رگه‌هایی قرمز دارد و زیر آن ارغو... فردوس گیاهی بوته‌ای، همیشه سبز با برگ‌های سبز رنگ که رگه‌هایی قرمز دارد و زیر آن ارغوانی است، همچنین شاخه‌هایی فنجانی شکل که سبز متمایل به زرد هستند.گیاه فردوس مراقبت زیادی نمی‌خواهد. این گیاه می‌تواند شرایط دمایی و نور مختلف را تحمل کند و تنها چیزی که نیاز دارد خاکی خوب است که بتواند آب را به خوبی تخلیه کند. گیاه فردوس مانند هر گیاه گرمسیری دیگر از سرما بیزار است و اصلا دلش نمیخواد در محیطی خیس زندگی کند.نور:برای این گیاه، نور یک موضوع حیاتی است. گیاه فردوس نیاز به نوری کامل ولی غیر مستقیم دارد. بهترین جا برای این گیاه نزدیک به یک پنجره جنوبی نورگیر است اما می‌توان آن را در اتاقی روشن نیز قرار داد.برای اینکه این گیاه در سلامت کامل باشد باید نور مناسب خود را دریافت کند. نور مناسب برای این گیاه یعنی شش ساعت نور غیر مستقیم در روز.اگر گیاه فردوس نور کافی را دریافت نکند کم برگ، بی‌رنگ و پژمرده خواهد شد.آبیاری:خاک این گیاه نباید بیش از حد خشک یا بیش از حد خیس شود. فردوس زمانی به آب نیاز دارد که چند سانت بالایی خاک آن خشک شده باشد سپس باید تا جایی به آن آب داد که اضافه آن از زیر گلدان خارج شود.خاک:خاک ایده آل این گیاه ترکیبی از خاک گلدان و کمپوست است و مراقب باشید که خاک گیاه بیش از حد شنی یا ماسه‌ای نباشد.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید