آگلونما نقره ای

پنج شنبه 3 تیر 1400 867 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

آگلونما نقره ای، یا گیاه همیشه سبز چینی، متعلق به جنوب شرقی آسیاست. جایی که آگلونما، زیر نور تابان خورشید و در سایه درختان بزرگ استوایی آفتاب می‌گرفت و رشد می‌کرد. اما این گیاه زیبا در سال 1800 میلادی به انگلستان برده شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی تبدیل شد. سایز کوچک و روش نگهداری کم دردسر آن باعث شده که آگلونما انتخاب بسیار مناسبی برای افراد تازه کار باشد. آگلونما نقره ای تقریبا به هیج مراقبت خاصی نیاز ندارد! تنها کمی نور و آب برای این گیاه محبوب کافی است. فقط کمی به آن توجه کنید و برایش زمان بگذارید، به سرعت با برگ‌های زیبای نقره ای رنگ خود، شکوه و زیبایی را به چشمان شما هدیه می‌دهد.

باید بدانید آن به گیاه شانس معروف است! باورها بر این است که این گیاه برای صاحب خود شانس می‌آورد. نام مستعار آگلونما گیاه شانس است.

آبیاری

هنگامی که چندسانتی‌متر رویی خاک خشک شد، گیاه را آبیاری کنید. اگر گیاه برای مدت طولانی در خاکی خیس قرار بگیرد، برگ‌های آن زرد شده و شروع به ریزش می‌کنند

میزان نور

این گیاه به نوری کامل ولی غیر مستقیم نیاز دارد. مراقب باشید که هیچوقت این گیاه را در نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا ممکن است دچار سوختگی برگ‌ها شود. اگر خانه یا محل کار شما نور زیادی را دریافت نمی‌کند نگران نباشید، نکته‌ای که نگهداری از آگلونما را بسیار آسان‌تر کرده، این است که به خوبی در نور زیاد، متوسط و حتی کم نیز دوام می‌آورد. البته تا زمانی که نور به صورت غیرمستقیم به آن بتابد.

 

کود دهی

اگر چه آگلونما نقره ای به تقویت خاصی نیاز ندارد. اما توصیه می‌کنیم برای بهبود کیفیت رشد، سالی یکی دو بار به آن کود اضافه کنید.

منظور از کود چندمنظوره مخصوص گیاهان آپارتمانی استفاده کنید. بهار و تابستان ایام خوبی برای کوددهی به آگلونما هستند.

 

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

آگلونما نقره ایگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز6/24/2021آگلونما نقره ای، یا گیاه همیشه سبز چینی، متعلق به جنوب شرقی آسیاست. جایی که آگلونما، زیر نور تابان خ... آگلونما نقره ای، یا گیاه همیشه سبز چینی، متعلق به جنوب شرقی آسیاست. جایی که آگلونما، زیر نور تابان خورشید و در سایه درختان بزرگ استوایی آفتاب می‌گرفت و رشد می‌کرد. اما این گیاه زیبا در سال 1800 میلادی به انگلستان برده شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی تبدیل شد. سایز کوچک و روش نگهداری کم دردسر آن باعث شده که آگلونما انتخاب بسیار مناسبی برای افراد تازه کار باشد. آگلونما نقره ای تقریبا به هیج مراقبت خاصی نیاز ندارد! تنها کمی نور و آب برای این گیاه محبوب کافی است. فقط کمی به آن توجه کنید و برایش زمان بگذارید، به سرعت با برگ‌های زیبای نقره ای رنگ خود، شکوه و زیبایی را به چشمان شما هدیه می‌دهد.باید بدانید آن به گیاه شانس معروف است! باورها بر این است که این گیاه برای صاحب خود شانس می‌آورد. نام مستعار آگلونما گیاه شانس است.آبیاریهنگامی که چندسانتی‌متر رویی خاک خشک شد، گیاه را آبیاری کنید. اگر گیاه برای مدت طولانی در خاکی خیس قرار بگیرد، برگ‌های آن زرد شده و شروع به ریزش می‌کنندمیزان نوراین گیاه به نوری کامل ولی غیر مستقیم نیاز دارد. مراقب باشید که هیچوقت این گیاه را در نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا ممکن است دچار سوختگی برگ‌ها شود. اگر خانه یا محل کار شما نور زیادی را دریافت نمی‌کند نگران نباشید، نکته‌ای که نگهداری از آگلونما را بسیار آسان‌تر کرده، این است که به خوبی در نور زیاد، متوسط و حتی کم نیز دوام می‌آورد. البته تا زمانی که نور به صورت غیرمستقیم به آن بتابد. کود دهیاگر چه آگلونما نقره ای به تقویت خاصی نیاز ندارد. اما توصیه می‌کنیم برای بهبود کیفیت رشد، سالی یکی دو بار به آن کود اضافه کنید.منظور از کود چندمنظوره مخصوص گیاهان آپارتمانی استفاده کنید. بهار و تابستان ایام خوبی برای کوددهی به آگلونما هستند.  5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید