زاموفیلیا

جمعه 11 تیر 1400 891 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

زاموفیلیا یا همان زامیفولیا یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی است که امروزه در سراسر دنیا از آن در دکوراسیون منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود. برگ‌ها‌ی زیبا، براق و سبز رنگ این گیاه باعث شده که زاموفیلیا در تمامی لیست‌ های خرید گیاه آپارتمانی نقش مهمی را ایفا کند.

این گیاه دوست داشتنی و زیبا با گیاهانی مثل فیلودندرون، اسپاتی فیلوم و آگلونما در یک خانواده قرار داشته و مانند آنها ده‌ها سال است که در بازارهای گل و گیاه به‌فروش می‌رسد. 

زاموفیلیا تمام ویژگی‌ها و صلاحیت‌های یک گیاه آپارتمانی مطلوب را داشته و می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای آوردن گیاهی جدید به منزل باشد.

• با نور کم مشکلی ندارد. ( زاموفیلیا یکی از بهترین ساکولنت‌های کم نور است. )

• رشدی آسان و کم دردسر

• نیاز کم به آب

• مقاوم در برابر شرایط محیطی داخلی

• صبور در برابر خشکی

• کم توجهی و عدم رسیدگی مرتب را به خوبی تحمل می‌کند.

• دارای برگهای درخشان سبزرنگ

بهترین گیاهان آپارتمانی، اغلب رشدی آرام دارند و زاموفیلیا نیز از این ویژگی مستنثنا نیست. این گیاه به راحتی تکثیر می‌شود، اما رشدی آهسته دارد.

-زاموفیلیاا مانند گیاهان خانواده بنفشه آفریقایی و گیاه یشم، می‌تواند از یک برگ تکثیر پیدا کند.

 

خاک و کوددهی:

زاموفیلیا به نوع خاصی از خاک نیازمند نیست. هر نوع خاکی با زه کشی خوب که برای گیاهان آپارتمانی عرضه می‌شود برای آن نیز مناسب است.

نور:

زاموفیلیا با نور کم نیز به خوبی کنار می‌آید،

با اینکه گیاه در محیط‌هایی با نور کم خورشید نیز رشد خوبی خواهد داشت، اما اگر آن را تحت نور کافی و غیرمستقیم خورشید قرار دهید، عملکردش بهتر خواهد شد. زاموفیلیا یکی از گیاهانی است که تحت نور لامپ‌های فلوئورسنت نیز رشد می‌کند.

آبیاری: 

اجازه ندهید زاموفیلیا در آب غرق شود،

نگذارید گیاه در آب بماند یا برای مدت طولانی خیسی خاک را تجربه کند، زیرا به پوسیدگی ریشه دچار خواهد شد. این گیاه با خشک ماندن رابطه بهتری دارد. اگر آن را بیش از حد آبیاری کنید یا در خاکی همواره خیس قرار دهید، شاهد زرد شدن برگها خواهید بود. هر ۱۰ الی ۱۴ روز آبیاری کافیست

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

زاموفیلیاگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز7/2/2021زاموفیلیا یا همان زامیفولیا یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی است که امروزه در سراسر دنیا از آ... زاموفیلیا یا همان زامیفولیا یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی است که امروزه در سراسر دنیا از آن در دکوراسیون منازل و محیط‌های کاری استفاده می‌شود. برگ‌ها‌ی زیبا، براق و سبز رنگ این گیاه باعث شده که زاموفیلیا در تمامی لیست‌ های خرید گیاه آپارتمانی نقش مهمی را ایفا کند.این گیاه دوست داشتنی و زیبا با گیاهانی مثل فیلودندرون، اسپاتی فیلوم و آگلونما در یک خانواده قرار داشته و مانند آنها ده‌ها سال است که در بازارهای گل و گیاه به‌فروش می‌رسد. زاموفیلیا تمام ویژگی‌ها و صلاحیت‌های یک گیاه آپارتمانی مطلوب را داشته و می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای آوردن گیاهی جدید به منزل باشد.• با نور کم مشکلی ندارد. ( زاموفیلیا یکی از بهترین ساکولنت‌های کم نور است. )• رشدی آسان و کم دردسر• نیاز کم به آب• مقاوم در برابر شرایط محیطی داخلی• صبور در برابر خشکی• کم توجهی و عدم رسیدگی مرتب را به خوبی تحمل می‌کند.• دارای برگهای درخشان سبزرنگبهترین گیاهان آپارتمانی، اغلب رشدی آرام دارند و زاموفیلیا نیز از این ویژگی مستنثنا نیست. این گیاه به راحتی تکثیر می‌شود، اما رشدی آهسته دارد.-زاموفیلیاا مانند گیاهان خانواده بنفشه آفریقایی و گیاه یشم، می‌تواند از یک برگ تکثیر پیدا کند. خاک و کوددهی:زاموفیلیا به نوع خاصی از خاک نیازمند نیست. هر نوع خاکی با زه کشی خوب که برای گیاهان آپارتمانی عرضه می‌شود برای آن نیز مناسب است.نور:زاموفیلیا با نور کم نیز به خوبی کنار می‌آید،با اینکه گیاه در محیط‌هایی با نور کم خورشید نیز رشد خوبی خواهد داشت، اما اگر آن را تحت نور کافی و غیرمستقیم خورشید قرار دهید، عملکردش بهتر خواهد شد. زاموفیلیا یکی از گیاهانی است که تحت نور لامپ‌های فلوئورسنت نیز رشد می‌کند.آبیاری: اجازه ندهید زاموفیلیا در آب غرق شود،نگذارید گیاه در آب بماند یا برای مدت طولانی خیسی خاک را تجربه کند، زیرا به پوسیدگی ریشه دچار خواهد شد. این گیاه با خشک ماندن رابطه بهتری دارد. اگر آن را بیش از حد آبیاری کنید یا در خاکی همواره خیس قرار دهید، شاهد زرد شدن برگها خواهید بود. هر ۱۰ الی ۱۴ روز آبیاری کافیست 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید