گیاه پاپیتال (عشقه)

دوشنبه 11 مرداد 1400 920 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

اگر می‌پرسید یک گیاه همیشه سبز و بسیار مناسب برای فضای بیرون و بالکن چیست؟ ما به شما پاپیتال یا عشقه را معرفی میکنیم.

احتمالا پاپیتال را در فیلم‌های انگلیسی زیاد دیده اید. پاپیتال گیاهی است که به سرعت رشد می‌کند و بخش ثابت باغچه‌های انگلیسی است. به همین دلیل به پیچک انگلیسی هم معروف است و از آن بیشتر برای پوشاندن دیوارها و به نوعی عایق بندی آنها استفاده می‌شود.

گاهی هم می‌تواند به درمان بیماری شما کمک کند! بعضی از قسمت های عشقه برای درمان سرفه مفید است.

 

گیاه پاپیتال یا عشقه در نور زیاد، سایه و تقریبا هر نوع خاکی خوشحال و راضی است! ولی بیشتر قرار گرفتن در کنار پنجره ی نورگیر را دوست دارد.

 

پاپیتال هم مانند بسیاری از گیاهان دیگر از غرقاب شدن خوشش نمی‌آید. همیشه سعی کنید خاک آن را مرطوب نگه دارید، نه خیس. دقت کنید آبیاری زیاد باعث ایجاد لکه های قهوه ای روی برگ ها میشود.

اگر خیلی در زمینه آبیاری گیاهان مهارت و تجربه ندارید، می‌توانید برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از آبیاری زیاد کمی سنگ و ماسه به خاک اضافه کنید. این کار به عبور آب کمک می‌کند.

 

به عنوان یک گیاه کم دردسر، خاک گل معمولی برای پاپیتال مناسب است.

برای تقویت بیشتر گیاه، می‌توانید از کود تراشه شاخ حیوانات نیز استفاده کنید. متخلخل بودن خاک بسیار مهم است، یک خاک خوب باید بتواند آب را از خود عبور دهد و غرق در آب باقی نماند.

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه پاپیتال (عشقه)گلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز8/2/2021اگر می‌پرسید یک گیاه همیشه سبز و بسیار مناسب برای فضای بیرون و بالکن چیست؟ ما به شما پاپیتال یا... اگر می‌پرسید یک گیاه همیشه سبز و بسیار مناسب برای فضای بیرون و بالکن چیست؟ ما به شما پاپیتال یا عشقه را معرفی میکنیم.احتمالا پاپیتال را در فیلم‌های انگلیسی زیاد دیده اید. پاپیتال گیاهی است که به سرعت رشد می‌کند و بخش ثابت باغچه‌های انگلیسی است. به همین دلیل به پیچک انگلیسی هم معروف است و از آن بیشتر برای پوشاندن دیوارها و به نوعی عایق بندی آنها استفاده می‌شود.گاهی هم می‌تواند به درمان بیماری شما کمک کند! بعضی از قسمت های عشقه برای درمان سرفه مفید است. گیاه پاپیتال یا عشقه در نور زیاد، سایه و تقریبا هر نوع خاکی خوشحال و راضی است! ولی بیشتر قرار گرفتن در کنار پنجره ی نورگیر را دوست دارد. پاپیتال هم مانند بسیاری از گیاهان دیگر از غرقاب شدن خوشش نمی‌آید. همیشه سعی کنید خاک آن را مرطوب نگه دارید، نه خیس. دقت کنید آبیاری زیاد باعث ایجاد لکه های قهوه ای روی برگ ها میشود.اگر خیلی در زمینه آبیاری گیاهان مهارت و تجربه ندارید، می‌توانید برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از آبیاری زیاد کمی سنگ و ماسه به خاک اضافه کنید. این کار به عبور آب کمک می‌کند. به عنوان یک گیاه کم دردسر، خاک گل معمولی برای پاپیتال مناسب است.برای تقویت بیشتر گیاه، می‌توانید از کود تراشه شاخ حیوانات نیز استفاده کنید. متخلخل بودن خاک بسیار مهم است، یک خاک خوب باید بتواند آب را از خود عبور دهد و غرق در آب باقی نماند. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید