چمن عروس (کالیسیا)

دوشنبه 18 مرداد 1400 1173 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گلدان چمن عروس هلندی یا کالیسیا گیاهی همیشه سبز با روش نگهداری نسبتا آسان است. کسانی که دوستدار گیاهانی با برگ‌ها و ساقه‌های ظریف و مینیاتوری رنگین هستند، کالیسیا را می‌پسندند.

کالیسیا یکی از گیاهان آپارتمانی است که به راحتی در آپارتمان‌ها و ادارات قابل نگهداری است. با گلدان کالیسیا می‌توانید منزل خود را به زیبایی تزیین کنید و یا در دیدارهای دوستانه آن را به طرف مقابل‌تان هدیه کنید.

 

روش نگهداری

کالیسیا نیاز به نور غیرمستقیم خورشید و دمای معتدل دارد و گرما و سرمای زیاد به گیاه کالیسیا آسیب می‌رساند. بنابراین از قرار دادن آن در نزدیکی وسایل سرمایشی و گرمایشی پرهیز کنید.

در مورد آبیاری گلدان چمن عروس هلندی باید بدانید این گیاه رطوبت دوست است. بنابراین هم می‌توانید به محض خشک شدن خاک آن را آبیاری کنید و هم با شیوه آبیاری از پایین، گلدان را در ظرف آب قرار دهید تا گیاه از رطوبت حاصل از آن استفاده کند. دقت کنید برای جلوگیری از پوسیدگی ریشه‌ها تنها 20 درصد گلدان باید در آب قرار گیرد.

 گیاه چمن عروس در صورت داشتن شرایط مناسب به گلدهی نیز می‌رسد و گل‌های کوچک سفید را بر سر شاخه‌ها مشاهده خواهید کرد. در صورت مشاهده شاخ و برگ پوسیده آنرا هرس کنید. 

تکثیر گیاه از روش قلمه زدن انجام می‌شود.

 

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

چمن عروس (کالیسیا)گلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز8/9/2021گلدان چمن عروس هلندی یا کالیسیا گیاهی همیشه سبز با روش نگهداری نسبتا آسان است. کسانی که دوستدار گیاه... گلدان چمن عروس هلندی یا کالیسیا گیاهی همیشه سبز با روش نگهداری نسبتا آسان است. کسانی که دوستدار گیاهانی با برگ‌ها و ساقه‌های ظریف و مینیاتوری رنگین هستند، کالیسیا را می‌پسندند.کالیسیا یکی از گیاهان آپارتمانی است که به راحتی در آپارتمان‌ها و ادارات قابل نگهداری است. با گلدان کالیسیا می‌توانید منزل خود را به زیبایی تزیین کنید و یا در دیدارهای دوستانه آن را به طرف مقابل‌تان هدیه کنید. روش نگهداریکالیسیا نیاز به نور غیرمستقیم خورشید و دمای معتدل دارد و گرما و سرمای زیاد به گیاه کالیسیا آسیب می‌رساند. بنابراین از قرار دادن آن در نزدیکی وسایل سرمایشی و گرمایشی پرهیز کنید.در مورد آبیاری گلدان چمن عروس هلندی باید بدانید این گیاه رطوبت دوست است. بنابراین هم می‌توانید به محض خشک شدن خاک آن را آبیاری کنید و هم با شیوه آبیاری از پایین، گلدان را در ظرف آب قرار دهید تا گیاه از رطوبت حاصل از آن استفاده کند. دقت کنید برای جلوگیری از پوسیدگی ریشه‌ها تنها 20 درصد گلدان باید در آب قرار گیرد. گیاه چمن عروس در صورت داشتن شرایط مناسب به گلدهی نیز می‌رسد و گل‌های کوچک سفید را بر سر شاخه‌ها مشاهده خواهید کرد. در صورت مشاهده شاخ و برگ پوسیده آنرا هرس کنید. تکثیر گیاه از روش قلمه زدن انجام می‌شود.  5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید