پاچیرا ( گیاه پول )

چهار شنبه 27 مرداد 1400 1261 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گیاه پاچیرا (Pachira aquatica) متعلق به مناطق شرقی آسیاست. نگهداری آسان، رشد سریع و ظاهر زیبای این گیاه باعث شده تا به یک گیاه آپارتمانی ایده آل تبدیل شود. فقط کافی است کمی آب و نور به آن برسانید و مابقی کار را به پاچیرا بسپارید.

جالب است بدانید در فرهنگ قدیمی چین، گیاه پاچیرا از نماد های ثروت و خوشبختی به حساب می‌آمده و به همین علت به درخت پول هم معروف است.

برخی با خرید گیاه آپارتمانی پول اعتقاد دارند که وضعیت مالی بهتری پیدا خواهند کرد.

پاچیرا عاشق خاک مرطوب رو به خشک است. خاک و ریشه خیس اصلا برای آن قابل تحمل نیست. به بدنه این گیاه دقت کنید، همانطور که مشخص است هرچه در طول ساقه به سمت پایین برویم، ساقه ضخیم‌تر می‌شود. این قسمت ضخیم، قادر است که آب را برای مدت طولانی ذخیره کند و در هنگام خشکی به نقاط مختلف گیاه برساند.

 

از بهار تا پاییز، هفته‌ای یکبار گیاه را آبیاری کنید و با رسیدن زمستان، این میزان را به حداقل برسانید. آبیاری را تا زمانی ادامه دهید که سطح خاک کاملا اشباع شده باشد و دیگر نتواند آبی جذب کند. پس از چند دقیقه، آب جمع شده در زیر گلدانی را خالی کنید؛ این کار باعث پیشگیری از تجمع آب و فاسد شدن ریشه می‌شود..

پاچیرا باید در مکانی روشن قرار بگیرد، اما جای نگرانی نیست چون می‌تواند در سایه نسبی هم رشد خوبی داشته باشد.

پاچیرا به عنوان یک گیاه زینتی برای ادامه زندگی به خاکی متخلخل، نفوذ پذیر و غنی نیاز دارد. به این جهت می‌توانید از خاک کاکتوس، خاک گل و یا خاک گلدان استفاده کنید.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

پاچیرا ( گیاه پول )گلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز8/18/2021گیاه پاچیرا (Pachira aquatica) متعلق به مناطق شرقی آسیاست. نگهداری آسان، رشد سریع و ظاهر زیبای این گ... گیاه پاچیرا (Pachira aquatica) متعلق به مناطق شرقی آسیاست. نگهداری آسان، رشد سریع و ظاهر زیبای این گیاه باعث شده تا به یک گیاه آپارتمانی ایده آل تبدیل شود. فقط کافی است کمی آب و نور به آن برسانید و مابقی کار را به پاچیرا بسپارید.جالب است بدانید در فرهنگ قدیمی چین، گیاه پاچیرا از نماد های ثروت و خوشبختی به حساب می‌آمده و به همین علت به درخت پول هم معروف است.برخی با خرید گیاه آپارتمانی پول اعتقاد دارند که وضعیت مالی بهتری پیدا خواهند کرد.پاچیرا عاشق خاک مرطوب رو به خشک است. خاک و ریشه خیس اصلا برای آن قابل تحمل نیست. به بدنه این گیاه دقت کنید، همانطور که مشخص است هرچه در طول ساقه به سمت پایین برویم، ساقه ضخیم‌تر می‌شود. این قسمت ضخیم، قادر است که آب را برای مدت طولانی ذخیره کند و در هنگام خشکی به نقاط مختلف گیاه برساند. از بهار تا پاییز، هفته‌ای یکبار گیاه را آبیاری کنید و با رسیدن زمستان، این میزان را به حداقل برسانید. آبیاری را تا زمانی ادامه دهید که سطح خاک کاملا اشباع شده باشد و دیگر نتواند آبی جذب کند. پس از چند دقیقه، آب جمع شده در زیر گلدانی را خالی کنید؛ این کار باعث پیشگیری از تجمع آب و فاسد شدن ریشه می‌شود..پاچیرا باید در مکانی روشن قرار بگیرد، اما جای نگرانی نیست چون می‌تواند در سایه نسبی هم رشد خوبی داشته باشد.پاچیرا به عنوان یک گیاه زینتی برای ادامه زندگی به خاکی متخلخل، نفوذ پذیر و غنی نیاز دارد. به این جهت می‌توانید از خاک کاکتوس، خاک گل و یا خاک گلدان استفاده کنید.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید