فیکوس الاستیکا

جمعه 19 شهریور 1400 846 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

فیکوس الاستیکا با برگ‌های چرمی و پهن، یک گیاه مقاوم و بادوام است. رشد این گیاه به صورت درختچه‌ای بوده و به فضای منزل شما جلوه فوق العاده‌ای می‌دهد. قد گیاه می‌تواند تا 150 سانتی‌متر رشد داشته باشد. این گیاه در فصل پاییز دارای برگ ریزان است که باید نگهداری از آن در این فصل بیشتر شود. این درختچه زیبا در اکثر نقاط ایران به طور گلخانه‌ای کاشته می‌شوند اما در مناطق جنوبی کشور می‌توان به راحتی در فضای باز آن را کاشت و رشد داد.

برای اینکه بتوانید گیاهان آپارتمانی شادابی داشته باشید، باید از شرایط نگهداری آنها اطلاعاتی کسب کنید. شرایط نگهداری فیکوس الاستیکا نیز به شرح زیر می‌باشد:

 

این گیاه به نور متوسط و غیرمستقیم نیازمند است. وقتی که آن را در سایه قرار دهید، رشد کمتری خواهد داشت. فیکوس الاستیکا زمانی که در تاریکی قرار می‌گیرد برگ‌هایی پایینی خود را از دست می‌دهد.

قرار دادن فیکوس در سرما موجب سیاه شدن برگ‌های آن و ریزش آنها می‌شود. بنابراین دمای نگهداری از این گیاه باید معتدل رو به گرم باشد.

جهت آبیاری نیز باید بدانید که این گیاه در مقابل خشکی و کم‌آبی مقاوم است اما قاعدتاً مانند سایر گیاهان نیاز به یک رطوبت نسبی دارد. برای آبیاری فیکوس اجازه دهید خاک آن کاملاً خشک شود، سپس آبیاری مجدد را انجام دهید.

بهترین خاک برای نگهداری این گیاه خاکی است که حاوی کمپوست باشد.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

فیکوس الاستیکاگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز9/10/2021فیکوس الاستیکا با برگ‌های چرمی و پهن، یک گیاه مقاوم و بادوام است. رشد این گیاه به صورت درختچه&z... فیکوس الاستیکا با برگ‌های چرمی و پهن، یک گیاه مقاوم و بادوام است. رشد این گیاه به صورت درختچه‌ای بوده و به فضای منزل شما جلوه فوق العاده‌ای می‌دهد. قد گیاه می‌تواند تا 150 سانتی‌متر رشد داشته باشد. این گیاه در فصل پاییز دارای برگ ریزان است که باید نگهداری از آن در این فصل بیشتر شود. این درختچه زیبا در اکثر نقاط ایران به طور گلخانه‌ای کاشته می‌شوند اما در مناطق جنوبی کشور می‌توان به راحتی در فضای باز آن را کاشت و رشد داد.برای اینکه بتوانید گیاهان آپارتمانی شادابی داشته باشید، باید از شرایط نگهداری آنها اطلاعاتی کسب کنید. شرایط نگهداری فیکوس الاستیکا نیز به شرح زیر می‌باشد: این گیاه به نور متوسط و غیرمستقیم نیازمند است. وقتی که آن را در سایه قرار دهید، رشد کمتری خواهد داشت. فیکوس الاستیکا زمانی که در تاریکی قرار می‌گیرد برگ‌هایی پایینی خود را از دست می‌دهد.قرار دادن فیکوس در سرما موجب سیاه شدن برگ‌های آن و ریزش آنها می‌شود. بنابراین دمای نگهداری از این گیاه باید معتدل رو به گرم باشد.جهت آبیاری نیز باید بدانید که این گیاه در مقابل خشکی و کم‌آبی مقاوم است اما قاعدتاً مانند سایر گیاهان نیاز به یک رطوبت نسبی دارد. برای آبیاری فیکوس اجازه دهید خاک آن کاملاً خشک شود، سپس آبیاری مجدد را انجام دهید.بهترین خاک برای نگهداری این گیاه خاکی است که حاوی کمپوست باشد.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید