گیاه قاشقی

یکشنبه 4 مهر 1400 763 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گل قاشقی گیاهی زیبا و آپارتمانی که برگ های پهن و گوشتی دارد، برخی از نمونه های آن برگ های سبز و برخی هم برگ های ابلق دارند، روش نگهداری گل قاشقی آسان است و مقاوم است اما بعضی ها در نگهداری آن مشکل دارند. 

قاشقی جز گل های مقاوم به نور کم است

 

مکان اصلی رشد این گیاه در جنگل های تاریک است و به خاطر همین توان تحمل محیط های کم نور آپارتمان را داراد و از گیاهان مقاوم در سایه و نور کم به حساب می آید.

 

 

 

نیم سایه آفتاب و نور کنار پنجره احتیاجات نوری آن را تامین می کند، احتیاج به مراقبت در برابر اشعه مستقیم آفتاب به خصوص در ظهر دارد.

 

 

 

دمای مناسب گل برگ قاشقی : حداکثر درجه حرارت 25 درجه و حداقل درجه 18 درجه است، گیاه تا 10 درجه هم مقاومت نشان می دهد. در کل به هوای خنک نیاز دارد. و در دمای پایین تر کم کم برگ ها می ریزند و گیاه از بین می رود.

 

 

 

آبیاری گل برگ قاشقی : آبیاری مهمترین عامل در نگهداری گل قاشقی و معمولا شکست در نگهداری آن به این قضیه مربوط است.گیا قاشقی در برگ های خودش آب ذخیره می کند در نتیجه اجازه بدهید تا بین دو آبیاری سطح خاک خشک شود.

 

 

 

با کاهش دمای محیط آبیاری را هم کاهش بدهید. 

 

گل قاشقی ممکن است در خشکی دوام بیاورد اما از آبیاری زیاد حتما از بین می رود.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه قاشقیگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز9/26/2021گل قاشقی گیاهی زیبا و آپارتمانی که برگ های پهن و گوشتی دارد، برخی از نمونه های آن برگ های سبز و برخی... گل قاشقی گیاهی زیبا و آپارتمانی که برگ های پهن و گوشتی دارد، برخی از نمونه های آن برگ های سبز و برخی هم برگ های ابلق دارند، روش نگهداری گل قاشقی آسان است و مقاوم است اما بعضی ها در نگهداری آن مشکل دارند. قاشقی جز گل های مقاوم به نور کم است مکان اصلی رشد این گیاه در جنگل های تاریک است و به خاطر همین توان تحمل محیط های کم نور آپارتمان را داراد و از گیاهان مقاوم در سایه و نور کم به حساب می آید.   نیم سایه آفتاب و نور کنار پنجره احتیاجات نوری آن را تامین می کند، احتیاج به مراقبت در برابر اشعه مستقیم آفتاب به خصوص در ظهر دارد.   دمای مناسب گل برگ قاشقی : حداکثر درجه حرارت 25 درجه و حداقل درجه 18 درجه است، گیاه تا 10 درجه هم مقاومت نشان می دهد. در کل به هوای خنک نیاز دارد. و در دمای پایین تر کم کم برگ ها می ریزند و گیاه از بین می رود.   آبیاری گل برگ قاشقی : آبیاری مهمترین عامل در نگهداری گل قاشقی و معمولا شکست در نگهداری آن به این قضیه مربوط است.گیا قاشقی در برگ های خودش آب ذخیره می کند در نتیجه اجازه بدهید تا بین دو آبیاری سطح خاک خشک شود.   با کاهش دمای محیط آبیاری را هم کاهش بدهید.  گل قاشقی ممکن است در خشکی دوام بیاورد اما از آبیاری زیاد حتما از بین می رود.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید