گیاه افوربیا قرمز

پنج شنبه 22 مهر 1400 754 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

افوربیا ها انواع بسیار متنوعی دارند.

این گیاهان جز گیاهان همیشه سبز، با رشد متوسط و با رنگ های خاص و متنوع محسوب می شوند.

این گیاه هرگز به عنوان گل شناخته نشده است و به احتمالا یک گیاه ترکیبی است.

افوربیا تریگونا از آفریقای مرکزی ( گابن به مالاوی ) و بیشتر در مناطق خشک و کویری در نامیبیا سرچشمه می‌گیرد.

 مردمان این سرزمین به این گیاه، کاکتوس آقریقایی نیز می‌گویند.

ساقه‌ها در این گیاهان چند وجهی ( معمولا ۳ الی ۴ ضلع )، گوشتی و آبدار هستند.

هر وجه، لبه‌هایی را تشکیل می‌دهد که روی آن برگ‌های قطره‌ای که طول عمر زیادی هم ندارند و خارهای نسبتا بلند به طول ۵ میلیمتر مشاهده می شود.

برگ‌ها در امتداد پشته هایی که گوشه های مثلثی ساقه گیاه را تشکیل می دهند، رشد می کنند.

 

افوربیا قرمز که در دسته ساکولنت‌ها طبقه بندی می‌شود؛ افوربیا بدنه‌ای چند‌وجهی به رنگ سبز دارد که بر روی آن برگ‌های اشکی شکل قرمز رنگ می‌روید و باعث شده‌است که افوربیا ظاهری چشمگیر داشته‌باشد. با در اختیار داشتن مکانی پرنور در خانه، می‌توانید از افوربیا ابلق قرمز نگهداری کنید. البته افوربیا در بیرون از محیط خانه و در فضای باز نیز قادر به رشد است، اما در تابستان باید از تابش نور مستقیم آفتاب و در زمستان از هوای سرد، حفظ شود.

افوربیا به دلیل بافت گوشتی که دارد، به آبیاری کمی نیاز دارد. برای آبیاری مناسب این گیاه باید ۲ تا ۳ سانتی‌متر از سطح خاک خشک شده‌ باشد. پس از آبیاری نیز آب اضافه باید از سوراخ‌های کف گلدان خارج شود. در مورد رطوبت مورد نیاز افوربیا ابلق قرمز نیز باید بدانید، رطوبت محیط خانه کاملا برای افوربیا مناسب است. فقط لازم است به این نکته توجه کنید که افوربیا شیره‌ای سمی دارد که نباید با دست و دیگر اعضای بدن تماس پیدا کند. به همین دلیل باید از دسترس حیوانات خانگی و کودکان دور نگه داشته شود.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه افوربیا قرمزگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز10/14/2021افوربیا ها انواع بسیار متنوعی دارند.این گیاهان جز گیاهان همیشه سبز، با رشد متوسط و با رنگ های خاص و ... افوربیا ها انواع بسیار متنوعی دارند.این گیاهان جز گیاهان همیشه سبز، با رشد متوسط و با رنگ های خاص و متنوع محسوب می شوند.این گیاه هرگز به عنوان گل شناخته نشده است و به احتمالا یک گیاه ترکیبی است.افوربیا تریگونا از آفریقای مرکزی ( گابن به مالاوی ) و بیشتر در مناطق خشک و کویری در نامیبیا سرچشمه می‌گیرد. مردمان این سرزمین به این گیاه، کاکتوس آقریقایی نیز می‌گویند.ساقه‌ها در این گیاهان چند وجهی ( معمولا ۳ الی ۴ ضلع )، گوشتی و آبدار هستند.هر وجه، لبه‌هایی را تشکیل می‌دهد که روی آن برگ‌های قطره‌ای که طول عمر زیادی هم ندارند و خارهای نسبتا بلند به طول ۵ میلیمتر مشاهده می شود.برگ‌ها در امتداد پشته هایی که گوشه های مثلثی ساقه گیاه را تشکیل می دهند، رشد می کنند. افوربیا قرمز که در دسته ساکولنت‌ها طبقه بندی می‌شود؛ افوربیا بدنه‌ای چند‌وجهی به رنگ سبز دارد که بر روی آن برگ‌های اشکی شکل قرمز رنگ می‌روید و باعث شده‌است که افوربیا ظاهری چشمگیر داشته‌باشد. با در اختیار داشتن مکانی پرنور در خانه، می‌توانید از افوربیا ابلق قرمز نگهداری کنید. البته افوربیا در بیرون از محیط خانه و در فضای باز نیز قادر به رشد است، اما در تابستان باید از تابش نور مستقیم آفتاب و در زمستان از هوای سرد، حفظ شود.افوربیا به دلیل بافت گوشتی که دارد، به آبیاری کمی نیاز دارد. برای آبیاری مناسب این گیاه باید ۲ تا ۳ سانتی‌متر از سطح خاک خشک شده‌ باشد. پس از آبیاری نیز آب اضافه باید از سوراخ‌های کف گلدان خارج شود. در مورد رطوبت مورد نیاز افوربیا ابلق قرمز نیز باید بدانید، رطوبت محیط خانه کاملا برای افوربیا مناسب است. فقط لازم است به این نکته توجه کنید که افوربیا شیره‌ای سمی دارد که نباید با دست و دیگر اعضای بدن تماس پیدا کند. به همین دلیل باید از دسترس حیوانات خانگی و کودکان دور نگه داشته شود.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید