پامپاس

جمعه 7 آبان 1400 1971 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

علف پامپاس یک گیاه بلند با برگ های دراز است که گل های بسیار زیبایی تولید می‌کند. علف پامپاس یک گیاه چند ساله می‌باشد. این گیاه بومی آمریکای جنوبی است و به دلیل رشد بیش از حد در کالیفرنیا به عنوان یک علف هرز مهاجم شناخته می‌شود، همچنین در نیوزلند و هاوایی به دلیل توانایی بالایی که در تکثیر دارد کاشت آن در این مناطق ممنوع است. با این حال در سایر نقاط دنیا مردم علف پامپاس را یک چمن زینتی می‌دانند و از آن برای تزیین حیاط، باغ، فضای سبز و اطراف استخرها استفاده می‌کنند.

پامپاس گراس یا دم روباهی از گیاهان بوته ای علف مانند است که برگ های آن تا ۳ متر رشد می کنند. نام دم روباهی به دلیل شکل جالب و متفاوت گل ها که شباهت زیادی به دم روباه دارند، به آن داده شده است. زمانی که دوره گل دهی این گیاه از راه می رسد، گل های نقره ای رنگ و پر مانند این گیاه مانند یک پرچم بالا رفته و حضور پامپاس گراس در آن نقطه را اعلام می کنند. پامپاس گراس به دلیل اندازه بزرگش برای بسیاری از محیط ها مناسب نیست. ولی با استفاده از تقسیم به موقع و مکرر می توان ابعاد و اندازه آن را تحت کنترل نگه داشت. 

پامپاس رنگ های مختلف و زبیایی دارد که میتوانید از آن در تکمیل دکوراسیون و زیبایی اتاق و خانه خود استفاده کنید.بسیاری از افراد نوع پاکوتاه پامپاس گراس را خشک می کنند و به عنوان دکوری استفاده می کنند. پامپاس گراس خشک شده همچنین یکی از محبوب ترین تزیینات عروسی هایی با سبک بوهمی است.

 

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

پامپاسگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز10/29/2021علف پامپاس یک گیاه بلند با برگ های دراز است که گل های بسیار زیبایی تولید می‌کند. علف پامپاس یک ... علف پامپاس یک گیاه بلند با برگ های دراز است که گل های بسیار زیبایی تولید می‌کند. علف پامپاس یک گیاه چند ساله می‌باشد. این گیاه بومی آمریکای جنوبی است و به دلیل رشد بیش از حد در کالیفرنیا به عنوان یک علف هرز مهاجم شناخته می‌شود، همچنین در نیوزلند و هاوایی به دلیل توانایی بالایی که در تکثیر دارد کاشت آن در این مناطق ممنوع است. با این حال در سایر نقاط دنیا مردم علف پامپاس را یک چمن زینتی می‌دانند و از آن برای تزیین حیاط، باغ، فضای سبز و اطراف استخرها استفاده می‌کنند.پامپاس گراس یا دم روباهی از گیاهان بوته ای علف مانند است که برگ های آن تا ۳ متر رشد می کنند. نام دم روباهی به دلیل شکل جالب و متفاوت گل ها که شباهت زیادی به دم روباه دارند، به آن داده شده است. زمانی که دوره گل دهی این گیاه از راه می رسد، گل های نقره ای رنگ و پر مانند این گیاه مانند یک پرچم بالا رفته و حضور پامپاس گراس در آن نقطه را اعلام می کنند. پامپاس گراس به دلیل اندازه بزرگش برای بسیاری از محیط ها مناسب نیست. ولی با استفاده از تقسیم به موقع و مکرر می توان ابعاد و اندازه آن را تحت کنترل نگه داشت. پامپاس رنگ های مختلف و زبیایی دارد که میتوانید از آن در تکمیل دکوراسیون و زیبایی اتاق و خانه خود استفاده کنید.بسیاری از افراد نوع پاکوتاه پامپاس گراس را خشک می کنند و به عنوان دکوری استفاده می کنند. پامپاس گراس خشک شده همچنین یکی از محبوب ترین تزیینات عروسی هایی با سبک بوهمی است.  5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید