پیونی

سه شنبه 16 آذر 1400 816 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

پیونی متعلق به آسیا، جنوب اروپا و شمال غربی آمریکاست. جالب است بدانید پیونی سفید، از قدیمی­ترین و اصیل­ترین گیاهان طب سنتی چینی است، آنها از این گل برای درمان بیماری‌هایی مثل تشنج استفاده می‌کردند.

تاریخچه این گل به چین باستان برمی­گردد. صدتومانی به دلیل خواص ریشه و گلبرگ‌های خود بارها و بارها در آنجا پیوند زده شده است. چینی‌ها ریشه آن را می‌خوردند چون معتقد بودند در درمان و پیشگیری از تب بسیار مفید است.

وقتی شما این گل را به فردی هدیه می‌دهید، در واقع با این حرکت شکوه، عشق، پافشاری، شادی و سلامت را به او هدیه می‌دهید.

پیونی مثل هر گلی نیست؛ کافی است گلهای آن باز شود تا زیبایی و لطافت واقعی آن آشکار شود. پیونی پرچم دار گلهای عاشقانه هم هست! به دلیل گل بزرگ و عطر خوشش، یکی از گلهای رومانتیک به شمار می‌رود.

همه پیونی را به رنگ صورتی می‌شناسند، اما پیونی در رنگ‌های دیگری مثل قرمز تیره، مرجانی، صورتی پررنگ، سفید و زرد هم وجود دارد.

 

اگر قصد دارید پیونی را به صورت شاخه‌ای تهیه کنید، گلهایی را انتخاب کنید که ساقه‌های استوار و محکمی دارند. به محض اینکه به منزل رسیدید، آن‌ها را در گلدانی پر از آب قرار دهید و در محیط خنک از آن نگهداری کنید.

 

اگر گیاه کاشته شده پیونی را تهیه کرده اید، در تابستان هفته ای یکبار و به اندازه چند سانتی‌متر از روی خاک را خیس کنید. در پاییز، ساقه را تا روی خاک ببرید. اگر می‌خواهید پیونی های بیشتری داشته باشید، پاییز زمان آن است که آن را قلمه بزنید. بعد از اتمام زمستان، به آن کود کافی اضافه کنید.

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

پیونیگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز12/7/2021پیونی متعلق به آسیا، جنوب اروپا و شمال غربی آمریکاست. جالب است بدانید پیونی سفید، از قدیمی­ترین ... پیونی متعلق به آسیا، جنوب اروپا و شمال غربی آمریکاست. جالب است بدانید پیونی سفید، از قدیمی­ترین و اصیل­ترین گیاهان طب سنتی چینی است، آنها از این گل برای درمان بیماری‌هایی مثل تشنج استفاده می‌کردند.تاریخچه این گل به چین باستان برمی­گردد. صدتومانی به دلیل خواص ریشه و گلبرگ‌های خود بارها و بارها در آنجا پیوند زده شده است. چینی‌ها ریشه آن را می‌خوردند چون معتقد بودند در درمان و پیشگیری از تب بسیار مفید است.وقتی شما این گل را به فردی هدیه می‌دهید، در واقع با این حرکت شکوه، عشق، پافشاری، شادی و سلامت را به او هدیه می‌دهید.پیونی مثل هر گلی نیست؛ کافی است گلهای آن باز شود تا زیبایی و لطافت واقعی آن آشکار شود. پیونی پرچم دار گلهای عاشقانه هم هست! به دلیل گل بزرگ و عطر خوشش، یکی از گلهای رومانتیک به شمار می‌رود.همه پیونی را به رنگ صورتی می‌شناسند، اما پیونی در رنگ‌های دیگری مثل قرمز تیره، مرجانی، صورتی پررنگ، سفید و زرد هم وجود دارد. اگر قصد دارید پیونی را به صورت شاخه‌ای تهیه کنید، گلهایی را انتخاب کنید که ساقه‌های استوار و محکمی دارند. به محض اینکه به منزل رسیدید، آن‌ها را در گلدانی پر از آب قرار دهید و در محیط خنک از آن نگهداری کنید. اگر گیاه کاشته شده پیونی را تهیه کرده اید، در تابستان هفته ای یکبار و به اندازه چند سانتی‌متر از روی خاک را خیس کنید. در پاییز، ساقه را تا روی خاک ببرید. اگر می‌خواهید پیونی های بیشتری داشته باشید، پاییز زمان آن است که آن را قلمه بزنید. بعد از اتمام زمستان، به آن کود کافی اضافه کنید. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید