نماد رنگ های لیلیوم

سه شنبه 7 دی 1400 1358 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

لیلیوم که با نام سوسن نیز شناخته می‌شود، در قرن نوزدهم توسط گیاه شناسان به اروپا و آمریکا برده شد و کشت شد. لیلیوم زیبا از لغت li که در معنی سفیدی بکار می‌رود گرفته شده است و تا به امروز محبوب بسیاری از افراد است. مناطق گرمسیری و حاره، بهترین منطقه برای کاشت این گیاه زینتی است.

از محبوبیت این گل زیبا می توان به استفاده از آن در دین زرتشت اشاره نمود. سوسن سفید گل محبوب زرتشتیان در مراسم خردادگان است. این رسم ماندگار و جشن زیبا که هنوز هم کما فی سابق برقرار است با گل لیلیوم معنا می‌یابد و از سوسن سفید به عنوان خردادگان یاد می‌شود. 

استفاده از گل لیلیوم در دکوراسیون‌های داخلی به منظور زیباسازی فضاها، اغلب به علت ایجاد احساسات خوشایند و انرژی‌های مثبت در اعضای خانواده است. علاوه بر این خرید یک شاخه لیلیوم با برگ‌های بزرگ، خوش رنگ و معطر برای ایجاد روح و عطر در فضا بسیار مقرون بصرفه است و می‌تواند فضای بیشتری از گلدان را پر کند. لیلیوم سفید که نمادی از بی گناهی و پاکی است، به راحتی می‌تواند با فضای منزل هماهنگ شده و چهره‌ای زیبا به آن دهد. عطر دلنشین لیلیوم نیز می‌تواند روح فضا را تغییر داده و شاداب کند.

گل لیلیوم سفید نماد چیست؟

لیلیوم سفید به معنی نجابت، وقار، پاکی و بی گناهی است. لیلیوم سفید از آن دسته گل هایی است که هم برای مراسم تسلیت و هم برای مراسم شادی و عروسی قابل استفاده است. در زمان های قدیم از آن به عنوان نمادی از نجابت و پاکی در مراسم ازدواج استفاده می شده است، امروزه نیز از لیلیوم سفید برای تزیین و گل آرایی مراسم عروسی و ازدواج استفاده می شود. همچنین در مراسم تسلیت از لیلیوم سفید برای تهیه تاج گل و سبدگل ترحیم استفاده می شود.

گل لیلیوم زرد نماد چیست؟

لیلیوم زرد رنگ نماد انرژی، شور و شادی است. از گل لیلیوم زرد برای تزیین انواع سبدگل و دسته گل تبریک و شادباش استفاده می شود. ترکیب لیلیوم زرد و نارنجی بسیار چشم نواز و پر انرژی خواهد شد که بسیار مناسب برای انواع جشن ها و مراسم های شاد می باشد.

گل لیلیوم صورتی نماد چیست؟

لیلیوم صورتی نمادی از سعادت، خوش بختی، تحسین و عشق پاک است. ترکیب لیلیوم صورتی و لیلیوم سفید برای مراسم عروسی ازدواج و عروسی بسیار مناسب است. رنگ صورتی گل لیلیوم بسیار چشم نواز و آرامش بخش است و در مراسم شاد عقد و عروسی بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهد بود.

گل لیلیوم نارنجی نماد چیست؟

لیلیوم نارنجی نماد اشتیاق، شوق و افتخار است. این رنگ از گل لیلیوم بسیار پر انرژی وجذاب است. ترکیب آن در تزیین انواع دسته گل و سبدگل بی نظیر خواهد بود و شور و شوق وصف نشدنی را به مخاطب القا می کند. ترکیب گل لیلیوم نارنجی با لیلیوم زرد و یا لیلیوم سفید تمی پاییزگونه دارد و به خوبی احساسات زیبای شما را به مخاطبتان ابرازمی کند.

گل لیلیوم قرمز نماد چیست؟

لیلیوم قرمز نماد عشق شور انگیز، محبت و علاقه بی حد و اندازه است. لیلیوم قرمز بسیار مناسب برای تزیین سبدگل های نامزدی و عروسی است. رنگ قرمز لیلیوم بسیار درخشان و منحصر به فرد است و در هر تزیین و گل آرایی که قرار بگیرد شور و هیجان زیادی را ایجاد می کند.

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

نماد رنگ های لیلیومگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز12/28/2021لیلیوم که با نام سوسن نیز شناخته می‌شود، در قرن نوزدهم توسط گیاه شناسان به اروپا و آمریکا برده ... لیلیوم که با نام سوسن نیز شناخته می‌شود، در قرن نوزدهم توسط گیاه شناسان به اروپا و آمریکا برده شد و کشت شد. لیلیوم زیبا از لغت li که در معنی سفیدی بکار می‌رود گرفته شده است و تا به امروز محبوب بسیاری از افراد است. مناطق گرمسیری و حاره، بهترین منطقه برای کاشت این گیاه زینتی است.از محبوبیت این گل زیبا می توان به استفاده از آن در دین زرتشت اشاره نمود. سوسن سفید گل محبوب زرتشتیان در مراسم خردادگان است. این رسم ماندگار و جشن زیبا که هنوز هم کما فی سابق برقرار است با گل لیلیوم معنا می‌یابد و از سوسن سفید به عنوان خردادگان یاد می‌شود. استفاده از گل لیلیوم در دکوراسیون‌های داخلی به منظور زیباسازی فضاها، اغلب به علت ایجاد احساسات خوشایند و انرژی‌های مثبت در اعضای خانواده است. علاوه بر این خرید یک شاخه لیلیوم با برگ‌های بزرگ، خوش رنگ و معطر برای ایجاد روح و عطر در فضا بسیار مقرون بصرفه است و می‌تواند فضای بیشتری از گلدان را پر کند. لیلیوم سفید که نمادی از بی گناهی و پاکی است، به راحتی می‌تواند با فضای منزل هماهنگ شده و چهره‌ای زیبا به آن دهد. عطر دلنشین لیلیوم نیز می‌تواند روح فضا را تغییر داده و شاداب کند.گل لیلیوم سفید نماد چیست؟لیلیوم سفید به معنی نجابت، وقار، پاکی و بی گناهی است. لیلیوم سفید از آن دسته گل هایی است که هم برای مراسم تسلیت و هم برای مراسم شادی و عروسی قابل استفاده است. در زمان های قدیم از آن به عنوان نمادی از نجابت و پاکی در مراسم ازدواج استفاده می شده است، امروزه نیز از لیلیوم سفید برای تزیین و گل آرایی مراسم عروسی و ازدواج استفاده می شود. همچنین در مراسم تسلیت از لیلیوم سفید برای تهیه تاج گل و سبدگل ترحیم استفاده می شود.گل لیلیوم زرد نماد چیست؟لیلیوم زرد رنگ نماد انرژی، شور و شادی است. از گل لیلیوم زرد برای تزیین انواع سبدگل و دسته گل تبریک و شادباش استفاده می شود. ترکیب لیلیوم زرد و نارنجی بسیار چشم نواز و پر انرژی خواهد شد که بسیار مناسب برای انواع جشن ها و مراسم های شاد می باشد.گل لیلیوم صورتی نماد چیست؟لیلیوم صورتی نمادی از سعادت، خوش بختی، تحسین و عشق پاک است. ترکیب لیلیوم صورتی و لیلیوم سفید برای مراسم عروسی ازدواج و عروسی بسیار مناسب است. رنگ صورتی گل لیلیوم بسیار چشم نواز و آرامش بخش است و در مراسم شاد عقد و عروسی بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهد بود.گل لیلیوم نارنجی نماد چیست؟لیلیوم نارنجی نماد اشتیاق، شوق و افتخار است. این رنگ از گل لیلیوم بسیار پر انرژی وجذاب است. ترکیب آن در تزیین انواع دسته گل و سبدگل بی نظیر خواهد بود و شور و شوق وصف نشدنی را به مخاطب القا می کند. ترکیب گل لیلیوم نارنجی با لیلیوم زرد و یا لیلیوم سفید تمی پاییزگونه دارد و به خوبی احساسات زیبای شما را به مخاطبتان ابرازمی کند.گل لیلیوم قرمز نماد چیست؟لیلیوم قرمز نماد عشق شور انگیز، محبت و علاقه بی حد و اندازه است. لیلیوم قرمز بسیار مناسب برای تزیین سبدگل های نامزدی و عروسی است. رنگ قرمز لیلیوم بسیار درخشان و منحصر به فرد است و در هر تزیین و گل آرایی که قرار بگیرد شور و هیجان زیادی را ایجاد می کند. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید