سینره

شنبه 21 اسفند 1400 552 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

آیا گل سینره را از سفره های هفت سین به خاطر دارید؟! این گل زیبا در شب عید وارد بازارها می‌شود.

سینره با عطر و بوی دلنشینی که دارد در باغچه ها، تراس، بازارهای شب عید یا در داخل خانه ها طبیعت و بهار را به ما هدیه می‌دهد و نوید بخش آمدن سال نو برای ما خواهد بود. سینره در رنگ ها و طرحهای زیادی وجود دارد که همین امر سبب شده است که هرکس با هر سلیقه ای این گل را دوست داشته باشد. اگر شما نیز طرفدار سینره هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا با این گل زیبا و شرایط نگهداری آن بیشتر آشنا شوید.

گیاه سینره از اواخر زمستان تا اوایل بهار گل می دهد و گیاه یکساله تا دو ساله است و گل آن مشابه گل میناست و در رنگ های آبی، صورتی، بنفش، سفید و یا دو رنگ وجود دارد دارای انواع پاکوتاه و پابلند است و ارتفاع گیاه حدود ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر است. در اغلب موارد گل ها سطح گیاه را به طور کامل می پوشانند. دارای برگ های بزرگ قلبی به رنگ سبز تیره با لبه دندانه دار است که به صورت طوقه ای قرار دارند و به طور معمول در گلخانه ها پرورش داده می شود.

نور سینره باید کافی باشد ولی مستقیم و شدید نباشد باید در محیط سایه آفتاب و نور غیرمستقیم نگهداری گردد. سرسراها و راهروها و نیز اتاق های سرد و کم نور مناسب نگهداری از سینره است.

سینره طالب رطوبت است و باید مرتب آبیاری گردد. درنگهداری از سینره می توان با مه پاشی روزانه، بر شادابی گل افزود. سعی کنید خاک گلدان سینره را مرطوب نگه دارید و آبیاری را از قسمت پایین و از طریق زیر گلدانی انجام دهید

 

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

سینرهگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز3/12/2022آیا گل سینره را از سفره های هفت سین به خاطر دارید؟! این گل زیبا در شب عید وارد بازارها می‌شود.س... آیا گل سینره را از سفره های هفت سین به خاطر دارید؟! این گل زیبا در شب عید وارد بازارها می‌شود.سینره با عطر و بوی دلنشینی که دارد در باغچه ها، تراس، بازارهای شب عید یا در داخل خانه ها طبیعت و بهار را به ما هدیه می‌دهد و نوید بخش آمدن سال نو برای ما خواهد بود. سینره در رنگ ها و طرحهای زیادی وجود دارد که همین امر سبب شده است که هرکس با هر سلیقه ای این گل را دوست داشته باشد. اگر شما نیز طرفدار سینره هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا با این گل زیبا و شرایط نگهداری آن بیشتر آشنا شوید.گیاه سینره از اواخر زمستان تا اوایل بهار گل می دهد و گیاه یکساله تا دو ساله است و گل آن مشابه گل میناست و در رنگ های آبی، صورتی، بنفش، سفید و یا دو رنگ وجود دارد دارای انواع پاکوتاه و پابلند است و ارتفاع گیاه حدود ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر است. در اغلب موارد گل ها سطح گیاه را به طور کامل می پوشانند. دارای برگ های بزرگ قلبی به رنگ سبز تیره با لبه دندانه دار است که به صورت طوقه ای قرار دارند و به طور معمول در گلخانه ها پرورش داده می شود.نور سینره باید کافی باشد ولی مستقیم و شدید نباشد باید در محیط سایه آفتاب و نور غیرمستقیم نگهداری گردد. سرسراها و راهروها و نیز اتاق های سرد و کم نور مناسب نگهداری از سینره است.سینره طالب رطوبت است و باید مرتب آبیاری گردد. درنگهداری از سینره می توان با مه پاشی روزانه، بر شادابی گل افزود. سعی کنید خاک گلدان سینره را مرطوب نگه دارید و آبیاری را از قسمت پایین و از طریق زیر گلدانی انجام دهید.   5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید