گل لاله

جمعه 5 فروردین 1401 631 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گل لاله با رنگ های زیبا و شکیل یکی از گل‌های پیازی است که اغلب خانواده‌های ایرانی برای تزئین سفره هفت‌سین نوروز از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای تزئین دکوراسیون خانه خود از این گل‌های زیبا استفاده کنید. گیاهان پیازی در فصل سرما رشد می‌کنند و در عید به گل می‌نشینند در نتیجه اگر گل لاله را برای زیبایی باغچه خانه انتخاب کرده‌ باشید باید پیاز آن را از دو سه ماه قبل از زمان گلدهی کاشته باشید (اوایل زمستان). گل لاله یک الی دو ماه باقی می‌ماند و بعد از از بین رفتن ساقه، می‌توانید پیاز آن را نگهدارید و برای سال بعد دوباره بکارید. این گیاه به نور آفتاب کافی نیاز دارد. عمق کاشت پیاز لاله؛ 10 الی 15 سانتیمتر زیر خاک است.

اگر دوست دارید برای سال جدید گل لاله داشته باشید ولی آن را نکاشته‌اید، نگران نباشید می‌توانید گلدان لاله به گل نشسته را از گل‌فروشی‌ خریداری کنید و برای دکوراسیون بهاری خانه استفاده کنید.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گل لالهگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز3/25/2022گل لاله با رنگ های زیبا و شکیل یکی از گل‌های پیازی است که اغلب خانواده‌های ایرانی برای تزئ... گل لاله با رنگ های زیبا و شکیل یکی از گل‌های پیازی است که اغلب خانواده‌های ایرانی برای تزئین سفره هفت‌سین نوروز از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای تزئین دکوراسیون خانه خود از این گل‌های زیبا استفاده کنید. گیاهان پیازی در فصل سرما رشد می‌کنند و در عید به گل می‌نشینند در نتیجه اگر گل لاله را برای زیبایی باغچه خانه انتخاب کرده‌ باشید باید پیاز آن را از دو سه ماه قبل از زمان گلدهی کاشته باشید (اوایل زمستان). گل لاله یک الی دو ماه باقی می‌ماند و بعد از از بین رفتن ساقه، می‌توانید پیاز آن را نگهدارید و برای سال بعد دوباره بکارید. این گیاه به نور آفتاب کافی نیاز دارد. عمق کاشت پیاز لاله؛ 10 الی 15 سانتیمتر زیر خاک است.اگر دوست دارید برای سال جدید گل لاله داشته باشید ولی آن را نکاشته‌اید، نگران نباشید می‌توانید گلدان لاله به گل نشسته را از گل‌فروشی‌ خریداری کنید و برای دکوراسیون بهاری خانه استفاده کنید.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید