بالکن سبز

سه شنبه 23 فروردین 1401 655 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

زندگی در آپارتمان و نداشتن حیاط و باغچه‌های قدیمی به این معنا نیست که برای همیشه خودمان را از لذت نگهداری از گل و گیاه و داشتن باغچه‌ای رنگارنگ محروم کنیم. از همین امروز دست به کار شوید و تراس خانه تان را به یک محیطی پر از گل‌های رنگارنگ، درختچه‌های همیشه سبز و سبزیجاتی که خودتان پرورش داده‌اید، تبدیل کنید.

 

 

 

استفاده از المانهایی مانند گل ها و گیاهان زیبا برای تزیین و دکوراسیون بالکن ها، تراس و ایوان نه تنها باعث زیبایی این فضاها می شود بلکه باعث عدم دید و اشراف همسایگان در آپارتمان های روبروی ساختمان خواهد شد. اگر فضای بالکن یا تراس شما محدود است استفاده از المانهای مناسب می تواند شما را در تزیین و دکوراسیون آن یاری دهد، پس نگران سایز بالکن خود نباشید .

 

واما آیا میدانید گیاهان بالکنی چه شرایطی را باید تحمل کنند ؟

گرمای زیاد:

محیط تراس، علاوه بر دریافت فراوان نور خورشید، گرمای خروجی از ساختمان را نیز تحمل می کند.

گرد و غبار و آلودگی:

در تراس‌هایی که رو به خیابان واقع شده‌اند، باید گیاهان مقاوم به گرد و غبار و آلودگی هوا انتخاب شوند.

نور زیاد:

در تراس های جنوبی میزان تابش نور خورشید بیشتر است و این ویژگی گزینه ای عالی برای گیاهان آفتاب پسند است.

در انتخاب گل و گیاه برای بالکن خود ، اول از همه باید به این نکته توجه کنید که بالکن شما شمالی است یا جنوبی چرا که انتخاب گل و گیاه برای بالکن های شمالی محدودتر است که در متن زیر با آنها بیشتر آشنا میشویم .

 

 

 

گل و گیاهان مناسب بالکن های شمالی :

۱- گل حنا 

 

۲- گل گوشواره ای 

 

۳- زبان در قفا و گل تورنیا 

 

۴- پیچ تلگرافی 

 

۵- تمام گونه های بگونیا 

 

۶- زنبق یا سوسن سفید

 

۷- بنفشه 

 

۸- نردبان یعقوب

 

9- پیچک

 

10- هوستا 

 

11- فیل گوش یا کالادیوم 

 

گل و گیاهان مناسب بالکن های جنوبی :

۱- گل کاغذی 

 

۲- نیلوفر 

 

۳- گل انارک

 

4- عشقه 

 

5- اقاقیا 

 

6- پیچ امین الدوله 

 

7- شمعدانی

 

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

بالکن سبزگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز4/12/2022زندگی در آپارتمان و نداشتن حیاط و باغچه‌های قدیمی به این معنا نیست که برای همیشه خودمان را از ل... زندگی در آپارتمان و نداشتن حیاط و باغچه‌های قدیمی به این معنا نیست که برای همیشه خودمان را از لذت نگهداری از گل و گیاه و داشتن باغچه‌ای رنگارنگ محروم کنیم. از همین امروز دست به کار شوید و تراس خانه تان را به یک محیطی پر از گل‌های رنگارنگ، درختچه‌های همیشه سبز و سبزیجاتی که خودتان پرورش داده‌اید، تبدیل کنید.   استفاده از المانهایی مانند گل ها و گیاهان زیبا برای تزیین و دکوراسیون بالکن ها، تراس و ایوان نه تنها باعث زیبایی این فضاها می شود بلکه باعث عدم دید و اشراف همسایگان در آپارتمان های روبروی ساختمان خواهد شد. اگر فضای بالکن یا تراس شما محدود است استفاده از المانهای مناسب می تواند شما را در تزیین و دکوراسیون آن یاری دهد، پس نگران سایز بالکن خود نباشید . واما آیا میدانید گیاهان بالکنی چه شرایطی را باید تحمل کنند ؟گرمای زیاد:محیط تراس، علاوه بر دریافت فراوان نور خورشید، گرمای خروجی از ساختمان را نیز تحمل می کند.گرد و غبار و آلودگی:در تراس‌هایی که رو به خیابان واقع شده‌اند، باید گیاهان مقاوم به گرد و غبار و آلودگی هوا انتخاب شوند.نور زیاد:در تراس های جنوبی میزان تابش نور خورشید بیشتر است و این ویژگی گزینه ای عالی برای گیاهان آفتاب پسند است.در انتخاب گل و گیاه برای بالکن خود ، اول از همه باید به این نکته توجه کنید که بالکن شما شمالی است یا جنوبی چرا که انتخاب گل و گیاه برای بالکن های شمالی محدودتر است که در متن زیر با آنها بیشتر آشنا میشویم .   گل و گیاهان مناسب بالکن های شمالی :۱- گل حنا  ۲- گل گوشواره ای  ۳- زبان در قفا و گل تورنیا  ۴- پیچ تلگرافی  ۵- تمام گونه های بگونیا  ۶- زنبق یا سوسن سفید ۷- بنفشه  ۸- نردبان یعقوب 9- پیچک 10- هوستا  11- فیل گوش یا کالادیوم  گل و گیاهان مناسب بالکن های جنوبی :۱- گل کاغذی  ۲- نیلوفر  ۳- گل انارک 4- عشقه  5- اقاقیا  6- پیچ امین الدوله  7- شمعدانی  5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید