ژربرا

چهار شنبه 14 اردیبهشت 1401 604 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گیاه ژربرا جزء گیاهان معروف خانگی می باشد که از آفریقای جنوبی آمده است. گل های ژربرا رنگ های بسیار متنوعی دارند و روشن می باشند . ژربرا طیف مختلفی از رنگ ها را دارا هستند و در رنگ های زرد ، سفید، قرمز و نارنجی دیده می شوند.شکوفه های گیاه ژربرا نیز در سایزهای مختلف هستند.

ژربرا عضوی از خانواده آفتابگردان‌، بنفشه و گل میناست. این گل زیبا در نقاط مختلفی یافت می‌شود؛ مثلا از آفریقا تا ماداگاسکار، مناطق گرمسیر آسیا و حتی در آفریقای جنوبی.

ژربرا در نخست تنوع زیادی نداشت و مانند اکثر گلها به انواع انگشت شماری محدود می‌شد، اما امروزه با کمک علم باغبانی، انواع مختلف و رنگارنگی از این گل در طی پروسه پیوند زدن ایجاد شده است.

ژربرا معمولا به صورت شاخه‌ای و در دسته گل‌ها استفاده می‌شود، خبر خوب این است که ژربرا عمر طولانی در گلدان دارد و اگر به خوبی از آن نگهداری کنید، تا چند هفته سالم و باطراوت باقی می‌ماند.

ژربرا معانی مختلفی دارد. مثل بی‌گناهی، پاکی و خلوص. ژربرا نمادی برای زیبایی هم هست.

ژربرا در رنگهای روشن، نماد بخشش، زندگی و استقامت است.

 

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

ژربراگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز5/4/2022گیاه ژربرا جزء گیاهان معروف خانگی می باشد که از آفریقای جنوبی آمده است. گل های ژربرا رنگ های بسیار م... گیاه ژربرا جزء گیاهان معروف خانگی می باشد که از آفریقای جنوبی آمده است. گل های ژربرا رنگ های بسیار متنوعی دارند و روشن می باشند . ژربرا طیف مختلفی از رنگ ها را دارا هستند و در رنگ های زرد ، سفید، قرمز و نارنجی دیده می شوند.شکوفه های گیاه ژربرا نیز در سایزهای مختلف هستند.ژربرا عضوی از خانواده آفتابگردان‌، بنفشه و گل میناست. این گل زیبا در نقاط مختلفی یافت می‌شود؛ مثلا از آفریقا تا ماداگاسکار، مناطق گرمسیر آسیا و حتی در آفریقای جنوبی.ژربرا در نخست تنوع زیادی نداشت و مانند اکثر گلها به انواع انگشت شماری محدود می‌شد، اما امروزه با کمک علم باغبانی، انواع مختلف و رنگارنگی از این گل در طی پروسه پیوند زدن ایجاد شده است.ژربرا معمولا به صورت شاخه‌ای و در دسته گل‌ها استفاده می‌شود، خبر خوب این است که ژربرا عمر طولانی در گلدان دارد و اگر به خوبی از آن نگهداری کنید، تا چند هفته سالم و باطراوت باقی می‌ماند.ژربرا معانی مختلفی دارد. مثل بی‌گناهی، پاکی و خلوص. ژربرا نمادی برای زیبایی هم هست.ژربرا در رنگهای روشن، نماد بخشش، زندگی و استقامت است.  5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید