رز جاودان

یکشنبه 22 خرداد 1401 731 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

 گل رز جاودان به نام‌های دیگری از جمله رز دیو و دلبر، رز ماندگار، رز ابدی و رز مومیایی شناخته می‌شود.

 

چنین گل رزهایی مومیایی می‌شوند و لطافت و طراوت گل رز طبیعی را دارند. در واقع گل رز جاودان همان گل رز طبیعی است که با پارافین مومیایی شده است و انجام این فرایند باعث ماندگاری آن طولانی‌تر آن می‌شود.

گل رز جاودان تا ۳تا ۵ سال عمر می‌کند و نیازی به آب و نور خورشید ندارد ولی نباید در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد.

 

برای افزایش ماندگاری این گل‌ها باید از آنها در برابر آب، رطوبت، نور خورشید و گرد و خاک مراقبت کرد و در صورتی که این موارد رعایت شود گل رز تا مدت گفته شده عمر خواهد کرد. این گل‌ها را می‌توانید از گل فلورا در باکس‌های شیشه‌ای و شیک تهیه کنید. اگر گل از باکس خود خارج نشود، نیازی به آب و نور نداشته و برای همیشه زنده و سالم خواهد ماند. به همین دلیل این گل را می‌توان به عنوان هدیه‌ای زیبا و بی­ نظیر استفاده کرد.

اگر گل در برابر نور مستقیم و شدید آفتاب باشد آب موجود در بافت‌های آن از بین می‌رود، پس از قرار دادن آن در برابر خورشید بپرهیزید.

گل رز جاودان را در دمای معمولی اتاق نگهداری کنید. دمای بالاتر باعث کاهش طول عمر گل رز می‌­شود.

بافت گل رز جاودان به مواد شیمیایی حساس است و از قرار دادن بدون باکس آن در کنار مواد شیمیایی مانند مواد رنگی، مواد رزینی و … اجتناب کنید.

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

رز جاودانگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز6/12/2022 گل رز جاودان به نام‌های دیگری از جمله رز دیو و دلبر، رز ماندگار، رز ابدی و رز مومیایی شنا...  گل رز جاودان به نام‌های دیگری از جمله رز دیو و دلبر، رز ماندگار، رز ابدی و رز مومیایی شناخته می‌شود. چنین گل رزهایی مومیایی می‌شوند و لطافت و طراوت گل رز طبیعی را دارند. در واقع گل رز جاودان همان گل رز طبیعی است که با پارافین مومیایی شده است و انجام این فرایند باعث ماندگاری آن طولانی‌تر آن می‌شود.گل رز جاودان تا ۳تا ۵ سال عمر می‌کند و نیازی به آب و نور خورشید ندارد ولی نباید در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد. برای افزایش ماندگاری این گل‌ها باید از آنها در برابر آب، رطوبت، نور خورشید و گرد و خاک مراقبت کرد و در صورتی که این موارد رعایت شود گل رز تا مدت گفته شده عمر خواهد کرد. این گل‌ها را می‌توانید از گل فلورا در باکس‌های شیشه‌ای و شیک تهیه کنید. اگر گل از باکس خود خارج نشود، نیازی به آب و نور نداشته و برای همیشه زنده و سالم خواهد ماند. به همین دلیل این گل را می‌توان به عنوان هدیه‌ای زیبا و بی­ نظیر استفاده کرد.اگر گل در برابر نور مستقیم و شدید آفتاب باشد آب موجود در بافت‌های آن از بین می‌رود، پس از قرار دادن آن در برابر خورشید بپرهیزید.گل رز جاودان را در دمای معمولی اتاق نگهداری کنید. دمای بالاتر باعث کاهش طول عمر گل رز می‌­شود.بافت گل رز جاودان به مواد شیمیایی حساس است و از قرار دادن بدون باکس آن در کنار مواد شیمیایی مانند مواد رنگی، مواد رزینی و … اجتناب کنید. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید