دیفن باخیا

جمعه 10 تیر 1401 509 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

دیفن باخیا گیاهی بسیار زیبا و محبوب است. نام دیگر این گیاه، عصای بی عقلی است! چون اگر خورده شود، به علت شیره سمی داخل آن ، ممکن است فرد قدرت تکلم خود را از دست بدهد.

دیفن باخیا عضوی از خانواده بزرگ گیاهانی مانند آگلونما، اسپاتی فیلوم و فیلودندرون است. پس دور از انتظار نیست که بگوییم دیفن باخیا عاشق رطوبت است.

دیفن باخیا در کل به محیطی با نور فیلتر شده و غیر مستقیم نیاز دارد اما می‌تواند نور مستقیم را نیز تحمل کند. نور بیش از حد و شدید می‌تواند باعث سوختن برگ‌های دیفن باخیا شود که آن‌ها را زرد می‌کند. نور بسیار کم نیز باعث بی رنگ شدن و از بین رفتن کلروفیل برگ‌های گیاه می‌شود. در هر دو حالت دیفن باخیا آسیب دیده و ممکن است برگ‌های آن شروع به ریزش کند

در مورد آبیاری دیفن باخیا، توصیه می‌کنیم ابتدا آن را به خوبی آبیاری کنید. سپس اجازه دهید بین هر بار آبیاری، دیفن باخیا کاملا خشکی را احساس کند.

گیاه دیفن باخیا به محیطی گرم و مرطوب علاقه دارد. تهیه کردن محیطی گرم برای این گیاه نکته‌ای مهم است زیرا هوای سرد باعث می‌شود که دیفن باخیا آسیب ببنید و برگ‌های آن بریزد. همچنین برای رشد بهتر دیفن باخیا بهتر است محیط نگهداری آن را مرطوب نگه دارید. این کار را می‌توانید به کمک یک اسپری آب، دستگاه بخور یا قرار دادن آن در محیطی مانند آشپزخانه یا حمام انجام دهید.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

دیفن باخیاگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز7/1/2022دیفن باخیا گیاهی بسیار زیبا و محبوب است. نام دیگر این گیاه، عصای بی عقلی است! چون اگر خورده شود، به ... دیفن باخیا گیاهی بسیار زیبا و محبوب است. نام دیگر این گیاه، عصای بی عقلی است! چون اگر خورده شود، به علت شیره سمی داخل آن ، ممکن است فرد قدرت تکلم خود را از دست بدهد.دیفن باخیا عضوی از خانواده بزرگ گیاهانی مانند آگلونما، اسپاتی فیلوم و فیلودندرون است. پس دور از انتظار نیست که بگوییم دیفن باخیا عاشق رطوبت است.دیفن باخیا در کل به محیطی با نور فیلتر شده و غیر مستقیم نیاز دارد اما می‌تواند نور مستقیم را نیز تحمل کند. نور بیش از حد و شدید می‌تواند باعث سوختن برگ‌های دیفن باخیا شود که آن‌ها را زرد می‌کند. نور بسیار کم نیز باعث بی رنگ شدن و از بین رفتن کلروفیل برگ‌های گیاه می‌شود. در هر دو حالت دیفن باخیا آسیب دیده و ممکن است برگ‌های آن شروع به ریزش کنددر مورد آبیاری دیفن باخیا، توصیه می‌کنیم ابتدا آن را به خوبی آبیاری کنید. سپس اجازه دهید بین هر بار آبیاری، دیفن باخیا کاملا خشکی را احساس کند.گیاه دیفن باخیا به محیطی گرم و مرطوب علاقه دارد. تهیه کردن محیطی گرم برای این گیاه نکته‌ای مهم است زیرا هوای سرد باعث می‌شود که دیفن باخیا آسیب ببنید و برگ‌های آن بریزد. همچنین برای رشد بهتر دیفن باخیا بهتر است محیط نگهداری آن را مرطوب نگه دارید. این کار را می‌توانید به کمک یک اسپری آب، دستگاه بخور یا قرار دادن آن در محیطی مانند آشپزخانه یا حمام انجام دهید.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید