بنجامین بلک

یکشنبه 26 تیر 1401 720 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

 گیاه بنجامین گونه‌های گوناگونی دارد و برای نگهداری از آن بهتر است با شرایط نگهداری آن آشنا باشید.چون گیاه بنجامین حساس است و در صورت مساعد نبودن شرایط محیطی ، دچار ریزش برگ می‌شود.

 

 بنجامین بلک یک گیاه موثر در تصفیه هوای آلوده است. مانند سایر گونه های خود.

 

این ویژگی می‌تواند یک دلیل بسیار خوب برای خرید گل بنجامین باشد. بنجامین بعد از مدتی به صورت یک درختچه در می آید .

بومي جنوب و جنوب شرقی آسيا و اروپا است. براي نگهداري در آپارتمانها و پاسيو ها کاملاً مناسب است. گياه حساسي است و نباید گلدان آن را زیاد جابه‌جا كنيد چون بسیار به نور، رطوبت، دما و دیگر فاکتورهای محیطش حساس است.

 

در انواع بلک آن برگ‌ها کوچک به رنگ سبز روشن و براق، بیضی‌شکل، چرمی و نوک‌تیز بوده و شاخه‌های آن فراوان وآويزان است. ارتفاع اين گياه در شرايط مساعد تا پنج‌متر هم می‌رسد.

 

گیاه بنجامین بلک به آبیاری متوسط نیاز دارد. آبیاری بیش از حد می‌تواند مشکلات جدی برای فیکوس‌تان به وجود آورد. پس اجازه دهید سطح خاک در بین دو آبیاری خشک شود.

برای آبیاری ، بنجامين بلک آب ولرم را ترجيح می‌دهد.

در تابستان دو بار در هفته و در زمستان کمتر ، گياه خود را آبياري كنيد.

مقاومت بنجامین به کم‌آبی پايين است و در اثر آب کم دچار ريزش برگ می‌شود.

آبیاری بیش از حد هم می‌تواند به قهوه ای شدن ، لوله ای شدن یا ریزش برگ ها بیانجامد.بنجامين به نور زياد و غيرمستقيم نياز دارد. نور پنجره‌های جنوبی و بعد شرقی و غربی براي آن بهترين حالت است.

در صورت قرار دادن گیاه در آفتاب شدید ، برگ ها قهوه‌ای و سوخته می‌شوند.

البته یکی از مهمترین عوتمل ریزش برگ‌های بنجامین بلک هم کمبود نور است.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

بنجامین بلکگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز7/17/2022 گیاه بنجامین گونه‌های گوناگونی دارد و برای نگهداری از آن بهتر است با شرایط نگهداری آن آشن...  گیاه بنجامین گونه‌های گوناگونی دارد و برای نگهداری از آن بهتر است با شرایط نگهداری آن آشنا باشید.چون گیاه بنجامین حساس است و در صورت مساعد نبودن شرایط محیطی ، دچار ریزش برگ می‌شود.  بنجامین بلک یک گیاه موثر در تصفیه هوای آلوده است. مانند سایر گونه های خود. این ویژگی می‌تواند یک دلیل بسیار خوب برای خرید گل بنجامین باشد. بنجامین بعد از مدتی به صورت یک درختچه در می آید .بومي جنوب و جنوب شرقی آسيا و اروپا است. براي نگهداري در آپارتمانها و پاسيو ها کاملاً مناسب است. گياه حساسي است و نباید گلدان آن را زیاد جابه‌جا كنيد چون بسیار به نور، رطوبت، دما و دیگر فاکتورهای محیطش حساس است. در انواع بلک آن برگ‌ها کوچک به رنگ سبز روشن و براق، بیضی‌شکل، چرمی و نوک‌تیز بوده و شاخه‌های آن فراوان وآويزان است. ارتفاع اين گياه در شرايط مساعد تا پنج‌متر هم می‌رسد. گیاه بنجامین بلک به آبیاری متوسط نیاز دارد. آبیاری بیش از حد می‌تواند مشکلات جدی برای فیکوس‌تان به وجود آورد. پس اجازه دهید سطح خاک در بین دو آبیاری خشک شود.برای آبیاری ، بنجامين بلک آب ولرم را ترجيح می‌دهد.در تابستان دو بار در هفته و در زمستان کمتر ، گياه خود را آبياري كنيد.مقاومت بنجامین به کم‌آبی پايين است و در اثر آب کم دچار ريزش برگ می‌شود.آبیاری بیش از حد هم می‌تواند به قهوه ای شدن ، لوله ای شدن یا ریزش برگ ها بیانجامد.بنجامين به نور زياد و غيرمستقيم نياز دارد. نور پنجره‌های جنوبی و بعد شرقی و غربی براي آن بهترين حالت است.در صورت قرار دادن گیاه در آفتاب شدید ، برگ ها قهوه‌ای و سوخته می‌شوند.البته یکی از مهمترین عوتمل ریزش برگ‌های بنجامین بلک هم کمبود نور است.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید