هورتانسیا( ادریسی)

دوشنبه 10 خرداد 1400 1032 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گل ادریسی یا هورتانسیا یکی از بهترین گلهای آپارتمانی و فضای سبز است که گلهایی در رنگبندی سفید، صورتی، بنفش و آبی تولید می‌کند و درختچه ای زینتی و خزان کننده محسوب می‌شود. از گل ادریسی در انواع دسته گل ها و تزیین ماشین عروس استفاده می‌کنند و این گل زیبا را به صورت گلدانی نیز می‌توان در خانه نگهداری کرد. 

گل هورتانسیا ( Hydrangea ) بومی جزایری در ژاپن و کشور چین است.

هورتانسیا به گل هفت رنگ نیز مشهور است و در هر رنگی که فکرش را بکنید گل می‌دهد و به همین دلیل یکی از بهترین گلها برای هدیه دادن در هر مناسبتی و برای هر سلیقه ایست.

 

شرایط نگهداری هورتانسیا:

 

نور :

یکی از مهمترین گزینه ها برای به گل نشستن به موقع هورتانسیا، عامل نور است. گل ادریسی شرایط نوری سایه، آفتاب را می‌پسندد. به این صورت که در فصل پاییز برای دریافت نور، آن را به فضای باز و جلوی آفتاب منتقل کنید و در روزهای گرم تابستان از دادن نور شدید آفتاب به آن خودداری کرده و مکانی سایه برای آن انتخاب کنید. در فصل بهار و زمستان نیز برای تداوم داشتن گلهای آن، به نور کامل آفتاب نیاز دارد.

 

دما :

 هورتانسیا در هوای سرد گلدهی خود را آغاز می‌کند و در گلخانه ها در بازه دمایی 15 الی 20 درجه سانتی گراد نگهداری می‌شود. این درجه حرارت بهترین شرایط نگهداری هورتانسیا است و در آن به خوبی رشد می‌کند. توجه داشته باشید که در خارج از این بازه دمایی، ادریسی رشد خوبی نخواهد داشت و گلدهی آن کاهش یافته و یا متوقف خواهد شد.

 

رطوبت :

رطوبت محیط برای ادریسی مناسب است اما در روزهای گرم تابستان می‌توانید از یک جزیره برای تامین رطوبت آن استفاده کنید. بهتر است در مقابل نور خورشید برروی برگها و یا گلها غبارپاشی نکنید چرا که اینکار سبب ایجاد سوختگی برروی آنها خواهد شد و حتما بعد از قرار دادن گل در سایه عمل غبار پاشی را انجام دهید.

 

آبیاری :

هوزتانسیا مانند تمامی گلها به آبیاری نسبتا زیادی نیاز دارد و خاک آن باید دائما مرطوب باشد. بهتر است از دادن شوک های آبیاری به این گیاه خودداری کنید چرا که در رشد آن اثرات منفی خواهد گذاشت. یکی از این تنش ها خشک شدن بیش از حد خاک و سپس غرقابی کردن آن است و باید همیشه تعادل را در آبیاری این گل رعایت کنید.

 

گلدهی :

قرار دادن گیاه در محیطی سایه، کاهش دما، افزایش رطوبت و آبیاری منظم برای به گل نشستن این گیاه بسیار لازم است.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

هورتانسیا( ادریسی)گلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز5/31/2021گل ادریسی یا هورتانسیا یکی از بهترین گلهای آپارتمانی و فضای سبز است که گلهایی در رنگبندی سفید، صورتی... گل ادریسی یا هورتانسیا یکی از بهترین گلهای آپارتمانی و فضای سبز است که گلهایی در رنگبندی سفید، صورتی، بنفش و آبی تولید می‌کند و درختچه ای زینتی و خزان کننده محسوب می‌شود. از گل ادریسی در انواع دسته گل ها و تزیین ماشین عروس استفاده می‌کنند و این گل زیبا را به صورت گلدانی نیز می‌توان در خانه نگهداری کرد. گل هورتانسیا ( Hydrangea ) بومی جزایری در ژاپن و کشور چین است.هورتانسیا به گل هفت رنگ نیز مشهور است و در هر رنگی که فکرش را بکنید گل می‌دهد و به همین دلیل یکی از بهترین گلها برای هدیه دادن در هر مناسبتی و برای هر سلیقه ایست. شرایط نگهداری هورتانسیا: نور :یکی از مهمترین گزینه ها برای به گل نشستن به موقع هورتانسیا، عامل نور است. گل ادریسی شرایط نوری سایه، آفتاب را می‌پسندد. به این صورت که در فصل پاییز برای دریافت نور، آن را به فضای باز و جلوی آفتاب منتقل کنید و در روزهای گرم تابستان از دادن نور شدید آفتاب به آن خودداری کرده و مکانی سایه برای آن انتخاب کنید. در فصل بهار و زمستان نیز برای تداوم داشتن گلهای آن، به نور کامل آفتاب نیاز دارد. دما : هورتانسیا در هوای سرد گلدهی خود را آغاز می‌کند و در گلخانه ها در بازه دمایی 15 الی 20 درجه سانتی گراد نگهداری می‌شود. این درجه حرارت بهترین شرایط نگهداری هورتانسیا است و در آن به خوبی رشد می‌کند. توجه داشته باشید که در خارج از این بازه دمایی، ادریسی رشد خوبی نخواهد داشت و گلدهی آن کاهش یافته و یا متوقف خواهد شد. رطوبت :رطوبت محیط برای ادریسی مناسب است اما در روزهای گرم تابستان می‌توانید از یک جزیره برای تامین رطوبت آن استفاده کنید. بهتر است در مقابل نور خورشید برروی برگها و یا گلها غبارپاشی نکنید چرا که اینکار سبب ایجاد سوختگی برروی آنها خواهد شد و حتما بعد از قرار دادن گل در سایه عمل غبار پاشی را انجام دهید. آبیاری :هوزتانسیا مانند تمامی گلها به آبیاری نسبتا زیادی نیاز دارد و خاک آن باید دائما مرطوب باشد. بهتر است از دادن شوک های آبیاری به این گیاه خودداری کنید چرا که در رشد آن اثرات منفی خواهد گذاشت. یکی از این تنش ها خشک شدن بیش از حد خاک و سپس غرقابی کردن آن است و باید همیشه تعادل را در آبیاری این گل رعایت کنید. گلدهی :قرار دادن گیاه در محیطی سایه، کاهش دما، افزایش رطوبت و آبیاری منظم برای به گل نشستن این گیاه بسیار لازم است.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید