بونسای کاج نانا

سه شنبه 8 فروردین 1402 1778 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

بونسای نانا درختی کوتاه و کند رشد است که ارتفاع آن تا 60 سانتیمتر و گسترش عرضی شاخه‌ها به 90 سانتیمتر می‌رسد که این طول و عرض گسترشی در حالت بونسایی کمتر است. 

زیستگاه اصلی این گونه ژاپن و تایوان است.

 

بونسای نانا از جمله گیاهان آپارتمانی با نگهداری ساده، نور آفتابی یا نیمه آفتابی و همیشه سبز است.

 

نحوه نگهداری بونسای کاج نانا:

نور بونسای نانا:

بونسای نانا به نور غیر مستقیم و زیاد آفتاب نیاز دارد، آن را در محلی از منزل قرار دهید که نور مناسبی دریافت نماید.

 

 

 

دما:

بونسای نانا مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی است ولی بهتر است در دمای معمولی اتاق از آن نگهداری نمائید گونه فضای باز آن تا منفی 10 درجه را تحمل می‌نماید.

 

 

 

نحوه آبیاری بونسای نانا:

قبل از اینکه خاک به طور کامل خشک شود باید مجدداً آبدهی را انجام دهید، قبل از آبیاری سطح خاک را چک کنید، در صورت کم شدن رطوبت مجدد به گیاه آب دهید.

 

  

 

خاک مناسب بنسای نانا:

بهترین خاک برای نگهداری بونسای نانا خاک بونسای می‌باشد.

 

 

 

تکثیر بنسای کاج نانا:

از طریق قلمه زدن می توان این گیاه را تکثیر کرد.

ریزش و زرد شدن برگ های کاج نانا:

 

اگر ریزش و یا زرد شدن برگها زود هنگام و در اول فصل تابستان اتفاق بیفتد، آنرا جدی بگیرید همچنین اگر برگ های تازه رشد کرده، زرد شوند نیز مسئله مهمی است. اگر این نشانه ها را دیدید می تواند چند علت داشته باشد:

 

آبیاری زیاد و باتلاقی شدن و سنگین شدن خاک که بعد باعث پوسیدگی ریشه و سپس ریزش برگ ها میشود. از طرفی آبیاری کم هم باعث میشود ریشه خشک شود و برگها بعد از مدتی بریزند . تعادل و تناسب در آبیاری بونسای موضوع مهمی است که باید رعایت شود.

از دلایل دیگر میتوان به نور نامناسب اشاره کرد تمامی بونسای ها به نور زیاد و غیر مستقیم نیار دارند .


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

بونسای کاج ناناگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز3/28/2023بونسای نانا درختی کوتاه و کند رشد است که ارتفاع آن تا 60 سانتیمتر و گسترش عرضی شاخه‌ها به 90 سا... بونسای نانا درختی کوتاه و کند رشد است که ارتفاع آن تا 60 سانتیمتر و گسترش عرضی شاخه‌ها به 90 سانتیمتر می‌رسد که این طول و عرض گسترشی در حالت بونسایی کمتر است. زیستگاه اصلی این گونه ژاپن و تایوان است. بونسای نانا از جمله گیاهان آپارتمانی با نگهداری ساده، نور آفتابی یا نیمه آفتابی و همیشه سبز است. نحوه نگهداری بونسای کاج نانا:نور بونسای نانا:بونسای نانا به نور غیر مستقیم و زیاد آفتاب نیاز دارد، آن را در محلی از منزل قرار دهید که نور مناسبی دریافت نماید.   دما:بونسای نانا مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی است ولی بهتر است در دمای معمولی اتاق از آن نگهداری نمائید گونه فضای باز آن تا منفی 10 درجه را تحمل می‌نماید.   نحوه آبیاری بونسای نانا:قبل از اینکه خاک به طور کامل خشک شود باید مجدداً آبدهی را انجام دهید، قبل از آبیاری سطح خاک را چک کنید، در صورت کم شدن رطوبت مجدد به گیاه آب دهید.    خاک مناسب بنسای نانا:بهترین خاک برای نگهداری بونسای نانا خاک بونسای می‌باشد.   تکثیر بنسای کاج نانا:از طریق قلمه زدن می توان این گیاه را تکثیر کرد.ریزش و زرد شدن برگ های کاج نانا: اگر ریزش و یا زرد شدن برگها زود هنگام و در اول فصل تابستان اتفاق بیفتد، آنرا جدی بگیرید همچنین اگر برگ های تازه رشد کرده، زرد شوند نیز مسئله مهمی است. اگر این نشانه ها را دیدید می تواند چند علت داشته باشد: آبیاری زیاد و باتلاقی شدن و سنگین شدن خاک که بعد باعث پوسیدگی ریشه و سپس ریزش برگ ها میشود. از طرفی آبیاری کم هم باعث میشود ریشه خشک شود و برگها بعد از مدتی بریزند . تعادل و تناسب در آبیاری بونسای موضوع مهمی است که باید رعایت شود.از دلایل دیگر میتوان به نور نامناسب اشاره کرد تمامی بونسای ها به نور زیاد و غیر مستقیم نیار دارند .5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید